2018. december 12., szerda

Freshland

Múlt héten a Corvin Plaza étkezési lehetőségeit néztem meg, ezúttal egy másik bevásárló központot, a Westend-et vizsgáltam meg ilyen szempontból. Nagyobb terület, több üzlet, több vásárló - nem meglepő, hogy itt gyorsétteremből is több van. Persze ezeknek a többsége teljesen átlagos (vagy annak tűnő) kifőzde, de azért akadnak említésre méltó helyek. A Bellozzo-nak például itt is van egy egysége, a Séf Asztala már ránézésre is kilóg a mezőnyből, pizzakedvelőknek ott a Pizza Hut, hamburgert pedig elég sok helyen lehet enni. Szóval úgy gondolom, lesz miért visszajönnöm ide, de valahol el kellett kezdeni a tesztelést, és elsőre a Freshland mellett döntöttem.


Ez egy salátázó, ami szinte mindenben a Salad Box-ra hasonlít. Akár be is másolhatnám ide, amit arról írtam, a legnagyobb különbséget az alapsaláták nevei és összetevői jelentik. Persze itt is ugyanúgy van lehetőség tetszőleges alapanyagokat kiválasztani, amiket összekevernek, aztán egy papírdobozba tesznek. Az előre kiadagolt húsokat frissen sütik meg, a marha esetében azt is megkérdezték, mennyire átsütve szeretném. Ezzel sajnos sok hamburgerezőben sem foglalkoznak, ezért nagy öröm, amikor egy salátabárban odafigyelnek rá.


A rock fantázianevű keverékbe (1790 Ft) a hús mellett fetasajt, vörösbab, főtt gomba, sült paprika, csemegeuborka és persze saláta került. Vagyis került volna, mert a paprika éppen elfogyott, ezért aszalt paradicsomot kértem helyette. Az étlap szerint ez az összeállítás 440 grammot nyom, és nem tudnám megsaccolni, tényleg annyi volt-e, de az tuti, hogy nem aprózták el. Mindenből sok került bele és stimmeltek az arányok, nem kellett keresni egyik ízt sem. A zöldségek frissek voltak, a húst úgy sütötték, ahogy kértem, kifejezetten ízlett ez a saláta és jól is laktam vele. Tehát van lehetőség gyorsan egészséges és laktató kaját kapni egy plázában is, csak egy kicsit körül kell nézni hozzá.

A saláták mellett krémleveseket és reform desszerteket lehet még kapni a Freshlandben - pontosan úgy, ahogy a Salad Box éttermeiben is. A kínálat tehát szinte teljesen ugyanaz, és mivel a minőség mindkét esetben szuper, könnyen meg tudom mondani, melyik helyre menjetek: amelyik éppen közelebb van!

Facebook: Freshland
Honlap: www.freshland.hu (itt fent van az összes üzlet címe és nyitva tartása)