2016. február 7., vasárnap

Gozsdu Játékterem

A gyerekkori nyaralásaim egyik meghatározó emlékét jelentik a Balatonmáriai strand játéktermében levezett kilométerek, fejberúgott ellenfelek, és szétlőtt katonák. Már abban az időben sem feltétlenül a szenzációs grafika miatt dobáltam a százasokat ezekbe a gépekbe, sokkal inkább a játékélmény volt az, ami rabul ejtett, és azóta is hiányzik. Vagyis hiányzott egészen a múlt hétig, amikor a Gozsdu Udvar környékén sétálgattam, és beugrottam a zseniálisan nosztalgikus Gozsdu Játékterembe. 


A többit talán jobb, ha a képek mesélik el helyettem, de néhány infót azért még megosztanék. Jó pár gép található itt, a köztük egy csomó igazi klasszikus. A Time Crisis vagy Sega Rally nevek hallatán talán nem csak engem sodor magával a retró hullám, de van Guitar Hero, léghoki asztal és flipperek is. A többségük kétszázassal működik, de nem kell ezzel a címlettel feltankolva érkezni, mert van egy pénzváltó automata is a helyszínen. A pontos megközelítést pedig talán úgy tudom legkönnyebben leírni, hogy a Holló utcán a a Dob utca felé haladva a 6-os számnál kell jobbra fordulni. Ha valaha játszottatok ilyen masinákkal, akkor szerintem mindenképpen érdemes meglátogatni ezt a termet, én biztosan be fogok ugrani egy játékra, amikor erre járok. Most pedig átadom a terepet a képeknek: