2015. június 27., szombat

Tej Pékáru Kávé Tea Grocery

Nem véletlenszerű szavakat soroltam fel egymás után a bejegyzés címében, hanem ez annak a boltnak (pontosabban a Facebook-oldalának) a neve, amiről írni fogok. Az igazán érdekes, hogy az a két dolog, ami miatt megéri ellátogatni ide, nincs feltüntetve a névben: édességek és üdítők. Ugyanis ezekből brutális a választék, és egy csomó olyan finomságot lehet itt kapni, amikkel eddig legfeljebb az amerikai filmekben találkoztam. Elkezdhetném sorolni a különböző csoki,- és kekszmárkákat, de sokkal hatásosabb, ha ide kattintva megnyitjátok a Facebook-oldalt, és végignézitek a legutoljára feltöltött képeket. Szinte biztos, hogy mindenki talál valamit, ami miatt azonnal megjön a kedve, hogy elinduljon a Damjanich utcába.

Ha így tesztek, két dologra készüljetek fel: az első, hogy a bolt kívülről teljesen átlagosan néz ki. Én először simán el is mentem mellette, mert abszolút nem gondoltam, hogy egy ilyen ajtó mögött található az Amerikából importált édességek tárháza.

A bolt kívülről

A második, és egyben kellemetlenebb meglepetést az árak okozzák. Számítottam rá, hogy semmi nem lesz olcsó, de néhány összegen még így is ledöbbentem, és egyből megértettem, hogy a Facebook-on található képekhez miért nincs árlista mellékelve. A kisebb csokiszeletek (pl.: mogyoróvajas Snickers) 500 forint körül vannak, egy különlegesebb 0,33l-es dobozos üdítőért pedig kb. 400-at kell fizetni. Ez sem kevés, de a nagyobb kiszerelésű édességek már lazán a két-háromezres kategóriába tartoznak. Nem tudom, hogy ezeknek mekkora része a beszerzési ár, és mekkora a bolt haszna, de egy szempont mindenképpen indokolja a magas árakat: a termékek nagy részét nem igazán lehet máshol beszerezni. Persze ettől még nem itt fogom intézni a heti bevásárlást, és mást sem biztatok erre, inkább csak azért írok a boltról, hogy tudjátok: igaz, hogy nem olcsón, de az amerikai édességeket és üdítőket Budapesten is meg lehet kapni.

Cím: Damjanich Utca 26/b
Nyitva tartás:
H-SZ: 6:00 - 23:00
V: 7:00-23:00