2018. december 10., hétfő

Pasta Italia

Közeleg a karácsony, beindult a vásárlási őrület, és ilyenkor az egész napos ajándékkeresés közben azért enni is kell valamit. A plázákban lévő gyorséttermeket elnézve jó tanácsnak tűnik, hogy inkább vigyetek magatokkal szendvicset erre az esetre, de egyrészt, ha mindenki így gondolkodna, akkor ennek a blognak nem lenne semmi értelme, másrészt pedig ennyire azért nem vészes a helyzet.

Hétvégén a Corvin Plaza-ban jártam, aminek a felső szintjén a megszokott kajáldákon túl például Bellozzo illetve Il Treno Buono is található. Mindkettőről írtam már korábban (akkor még csak egy-egy éttermük volt, azóta kezdtek terjeszkedni), elégedett voltam velük, nem csak egy bevásárlás közben gyorsan letudott ebédhez jó választások, hanem valóban finom ételeket kínálnak.

Most viszont valami új helyet akartam kipróbálni, ezért a Pasta Italia választékát kezdtem el nézegetni. Itt nem meglepő módon főleg tésztákat lehet kapni, de a melegentartó pultban sorakozott pár grillezett, rántott étel, és voltak magyaros fogások (például csirkepaprikás) is. Ezek kevésbé tűntek frissnek, a tésztákat viszont a rendelés leadása után keverik össze a feltétekkel, ez már jobban hangzott. A penne gorgonzolát választottam (1490 Ft), ez egy tejszínes-sajtos-diós tészta, ami így néz ki:


Látványra nem éppen a legmeggyőzőbb étel, és ízben is nagyjából azt a színvonalat nyújtja, amire egy plázás kifőzde esetében számítani lehet. Korrektül elkészítették, nincs elrontva, viszont láthatóan abba az irányba sincs semmilyen törekvés, hogy legalább egy kicsit is különleges vagy az átlagosnál jobb legyen. Ha például a diót nem egészben, hanem durvára törve teszik a tésztára, akkor máris jobban mutatna, és az ízek egyenletes eloszlásán is sokat segítene. Pár hasonló aprósággal jelentős javulást lehetne elérni, de az étel azért így is oké volt, a legnagyobb negatívumot az jelentette, hogy tudtam, a Bellozzo-ban ennél sokkal jobb tésztát ehettem volna.

Nyitva tartás:
H-SZ: 10:00-22:00
V: 10:00-19:00