2018. október 8., hétfő

Mucho Burrito

Gyorsétterem-hálózatokról ritkán szoktam írni, viszont a Mucho Burrito számomra újdonság volt, ezért úgy gondoltam, érdemes lehet megemlíteni. Ez egy nemzetközi lánc, aminek jelenleg két egysége van Budapesten, egy a WestEndben egy pedig a Mammutban. A névből könnyen kitalálható, hogy mexikói kaját árulnak, azon belül is főleg a szokásos ételeket lehet náluk kapni vagyis burritót, tacót illetve quesadillát, de saláta is szerepel az étlapon.



A burrito különböző húsokkal (csirke, sertés, marha, tilápia, chorizo, garnéla) és háromféle méretben választható, én egy közepes marhásat kértem, ami 2390 forintba került. A hús mellett még rizst, barna vagy fekete babot, sajtot, kukoricát, tejfölt és csípőst szósz csomagolnak a tortillába, aminek a külsejét enyhén megpirítják. A nagyobb méretet csak annak javaslom, aki tényleg nagyon éhes, mert ez egy igazán laktató étel, nekem ez az adag is simán elég volt. A csípős szószok közül viszont nyugodtan választhatjátok az erősebbet, a közepes alig csípett. Emiatt volt egy kis hiányérzetem, de legalább érezhető maradt a többi hozzávaló íze. Jók voltak az arányok, semmi nem dominált túlságosan, és egyik összetevőt sem kellett keresni. Nagy különlegességre azonban felesleges számítani, ez egy korrektül összerakott, tartalmas mexikói gyorskaja, amit csak a kissé magas ára miatt nem tudok magabiztosan ajánlani. Talán valamivel nagyobb, mint a jóval olcsóbb El Bigote-féle tortilla, de azzal is jól szoktam lakni, a minőségük pedig hasonló, szóval azt jobb választásnak tartom.


A churrosért is sokalltam az 590 forintot, de alig néhány helyen lehet kapni (sajnos a I love Churros is bezárt már, amióta írtam róla), ezért kértem belőle egyet. Nem volt nagy extra, körülbelül a tipikus gyorséttermi desszertek szintjét hozta, viszont frissen sütötték és a csokiszószba mártogatva azért elég jól esett. Azt nem mondom, hogy emiatt visszatérő vendég leszek a Mucho Burritoban, de, ha éppen útba esik, talán máskor is beugrok majd egy kis édességért.