2018. április 11., szerda

Waffle & Love

Gondoltam a blog szempontjából hasznosan csillapítom az édesség utáni vágyamat és egy tábla csoki helyett valami extrábbat, említésre méltót választok. Igaz, hogy gofriról nem olyan régen volt szó, de a Waffle & Love ettől függetlenül megérdemel egy bejegyzést, mert igazán jó desszertet ettem itt.


Azt talán már mondanom sem kell, hogy ezen a helyen is sokféle extra feltétből lehet választani, mindenki összeállíthatja a leginkább kedvére való változatot. A háromféle alaptésztára lehet kérni különböző krémeket, gyümölcsöket, csokikat és szórásokat. Az első pozitívumot számomra az jelentette, hogy a csokik listájában szereplő tételek valóban ott sorakoztak a pultban - szóval, ha valaki mondjuk a Kitkat-et vagy az After Eight-et választja, akkor tényleg azokat teszik a gofrijára, nem valami hasonló ízű utánzatot.


A tészták közül a “buborékos” tűnt legérdekesebbnek, ennek elég találó az elnevezése, mert tényleg egy felnagyított buborékfóliára hasonlít az alakja. Miután kisütik, a meleg tésztát megpakolják a választott extrákkal, összehajtják a két oldalát, és egy papírdobozba bújtatva teszik a vendég elé. A végeredmény igencsak gusztán néz ki, a képen a mogyoróvajas-banános gofrim látható, amiből persze a kedvenc csokimat sem hagytam ki. A feltétekkel igazán gazdagon bántak, ha jól láttam, Snickers-ből egy egészet beleaprítottak, de a mogyoróvajjal és a banánnal sem fukarkodtak, így egy eléggé kiadós desszertet kaptam. Az extrák terén nem nagyon volt zsákbamacska, szóval legfeljebb a tészta minőségén csúszhatott volna félre a dolog, de az is nagyon ízlett.


Először óvatoskodva késsel-villával kóstolgattam, aztán úgy éreztem, jobb lesz, ha engedek az ösztönöknek, és evőeszközök nélkül esek neki. A feltekert tészta tölcsérként is jól megállja a helyét, szerintem akár sétálás közben is kényelmesen meg lehet enni egy ilyen gofrit. Desszerthez képest egész jól eltelített, de annyira ízlett, hogy még így is nehéz volt megállnom, hogy ne kérjek egy adagot elvitelre.

Az árakat még nem említettem: az én összeállításom 1250 forintba került, de, ha elsőre csak egy egyszerűbb, szolidabb verziót szeretnétek itt kipróbálni, azt már 6-700 forint körül megtehetitek. Igaz, hogy nem a legolcsóbb édesség, mégsem sajnálom az érte kiadott pénzt, mert inkább ritkábban eszek gofrit, viszont akkor az ilyen színvonalú legyen. Nem kell ehhez semmi nagy trükk, csak jó tészta és minőségi feltétek.
Nyitva tartás:
H-V: 10:00-21:00