2017. október 6., péntek

Taco Market

A Deák téren járva megéheztem, és leginkább valami street foodhoz volt kedvem - ennek a problémának a megoldása azért nem tartozik a legbonyolultabb feladatok közé, elég volt elindulnom a Király utcán és már néhány méter után meg is találtam az aktuális célpontot. A Taco Market valójában nem egy különálló egység, hanem a Market BDPST elnevezésű ételtér része (a továbbiak: Burger, Beer illetve Coffee Market), de ezúttal csak a mexikói szekciót teszteltem, szóval a bejegyzés ezt mutatja be. Később talán majd a többiről is írok külön-külön.


Az 1490 forintos, levest, főételt és egy pohár limonádét tartalmazó, hétvégén is kapható ebédmenü elég jó ajánlatnak tűnt, ezért egyből ezt választottam, és csak rendelés után kezdtem el alaposabban megnézni a kínálatot - volt rá időm, mert a szakács nem pörgött túlságosan. Az étlap túlmegy a klasszikus burrito-taco-quesadilla hármason, van még leves, sokféle szósz és mexikói egytálételek. Tehát, ha úgy adódik, legközelebb is lesz mit kóstolnom, de azért nem bántam meg az első döntésemet. 



A zöldségleves igazán rászolgált a nevére, jó sok zöldség került bele, és gombával is alaposan meg volt pakolva, az alaplé pedig kellően fűszeres, karakteres ízű volt, szóval ez a fogás egyszerre tartalmas is finom kezdésnek bizonyult. Marhahúsos burritót választottam mellé, amiből a menübe nem járt túl nagy adag, cserébe elég rendesen meg volt töltve és kifejezetten ízlett. Rizs, marharagu, saláta, bab, sárgarépa illetve cukorborsó kapott helyet a tortilla belsejében. Jól összekeveredtek, így egyenként nem tudtam kóstolgatni őket, az összhatás viszont abszolút bejött. Közben elropogtattam a pár szem túlságosan visszafogott fűszerezésű nachost is, és a végén meglepődve tapasztaltam, hogy ezzel a mennyiséggel éppen jól laktam. 

Összességében, ha nem is kiemelkedően, de jó ajánlatnak tartom a Taco Market ebédmenüjét, illetve akkor is megfelelő választás ez a hely, ha többféle mexikói fogást is ki szeretnétek próbálni. Viszont, ha csak egy laktató és finom burritót ennétek, akkor a majdnem szemben lévő El Bigotéval szerintem jobban jártok.

Facebook: Market BDPST
Cím: Király utca 8.
Nyitva tartás:
H-K: 7:30-0:00
SZ-CS: 7:30-2:00
P: 7:30-3:00
SZ: 8:00-3:00
V: 8:00-23:00