2017. május 11., csütörtök

Made In China

A kínai kajáról nem pont az ínyenc falatok szoktak eszembe jutni, a “Made in China” felirathoz pedig úgy általában nem a prémium minőséget társítom és ezzel valószínűleg nem vagyok egyedül. A Wesselényi utcában nemrég megnyílt étteremnek viszont pont az a célja, hogy megmutassa, az ázsiai ország ételeit a megszokottól eltérő, annál sokkal jobb formában is el lehet készíteni. Éppen ezért érdemes, ha nem is teljesen elfelejteni, de legalább egy rövid időre félretenni minden olyan tapasztalatot, amiket eddig a kínai gyorsétkezdék kapcsán szereztünk - a Made In China tényleg teljesen más kategória.


Az étlapon jelenleg 22 tétel szerepel, ezek között találhatóak ismerős ételek és egészen izgalmas összeállítások is. Mivel tapas bárról van szó, az adagok az átlagosnál kisebbek (erre a pincér külön fel is hívta a figyelmet a rendelés leadása előtt), így egy alkalommal többfélét is meg lehet kóstolni. Én a klasszikusok közül a pirított szezámmaggal szórt édes-savanyú csirkefalatokat (990 Ft) választottam, a chili paprikás, szecsuáni borsos csirkecomb kockákkal (1090 Ft) bebiztosítottam, hogy legyen valami csípős az ebédemben, a wokban pirított babcsírával (790 Ft) pedig egy húsmentes fogást is kipróbáltam. Ezek mellé még egy adag rizst (290 Ft) is kértem, hogy garantáltan jóllakjak.


Így is lett, ez a mennyiség bőven elég volt, szerintem egy átlagos éhséggel két főétel plusz a rizs is megbirkózik. A tálalás igazán guszta, hirtelen nem is tudtam, mivel kezdjem, aztán gyorsan mindenből ettem egy-egy falatot, és megbizonyosodtam róla, hogy az ízek is legalább annyira szuperek, mint a látvány. Valamiféle összehasonlítási alapom csak az édes-savanyú csirke esetében volt, hiszen azt ettem már máshol is, de az itteni verzió nem meglepő módon köröket ver arra, amit a tipikus gyorséttermekben adnak. Érezhető, hogy nem a legsoványabb húst használjak, de ettől még nem zsíros vagy nehéz lesz az étel, csak pont annyira puha, ami remekül passzol a ropogós, intenzív ízű panírhoz.



A csirkecomb kockák esetében is hasonló a helyzet, a chili paprika viszont még érdekesebbé teszi az összhatást. A sütés után éppen annyira volt erős, hogy kellemesen megizzasszon, de ne tudjam abbahagyni az evését. A pirított babcsíra pedig remek példa egy igazán egyszerű, zöldségekből álló, mégis különleges ízű ételre. Vagyis a háromból három fogással kifejezetten elégedett voltam, és kóstolgatás közben teljesen jól is laktam, ennek fényében egyáltalán nem sokallom az árat. Szerencsére az étlapon még bőven szerepelnek szimpatikus tételek, így számomra nem kérdés, hova fogok menni, ha legközelebb kínai kajához lesz kedvem.
Nyitva tartás:
H: zárva
K-CS: 11:00-23:00
P-SZ: 11:00-01:00
V: 11:00-23:00