2017. május 31., szerda

Bajor Söröző (#2)

Úgy gondoltam, ha néhány, korábban már bemutatott helyet újra meglátogatok, a Bajor Sörözőnek mindenképpen köztük kell lennie, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy a kedvenc hamburgerem, még mindig olyan király-e, mint amikor legutóbb kóstoltam. A túlzott izgalmak elkerülésének érdekében lelövöm a poént: több változás is történt, de a minőség egyáltalán nem csökkent.


A legszembetűnőbb átalakulás az árszabást érinti, az aktuális “étlap” a fenti képen látható. A steak burgonya már nem jár automatikusan a hamburgerek mellé, viszont mindenképpen kérjetek pluszban, mert 300 forintot simán megér, még mindig a város egyik legjobbja. A legkisebb burger most is 1300 forintba kerül, de hízott egy kicsit, a korábbi 17 helyett 20 dekás húspogácsa kerül bele. Ezt a már önmagában is remek alapot lehet a különböző extra feltétekkel vagy nagyobb méretű hússal tovább tuningolni. Én ezúttal a disznó-marha kombinációra szavaztam, vagyis pulled pork húst kértem kiegészítésként.


Amikor elkészült az egészen impozáns méretű hamburger, először azt tűnt fel, hogy új bucit használnak. Az előző verziót szerettem, így kicsit kétkedve kóstoltam a mostani változatot, de már az első falatnál meggyőzött. Jól összenyomható, könnyed, finom zsemle ez, ami elég stabil ahhoz, hogy ne ázzon szét a szósztól, viszont cseppet sem száraz. A félelmem alaptalannak bizonyult, ez a csere bizony jó döntés volt a szakács részéről.


A marhahús pont ugyanolyan király, mint eddig, az omlós pulled pork szaftosságával kiegészítve pedig igazi ízbombát alkot, és nagyon feldobja a szendvicset a kétféle húsból adódó változatosság. A házi szószon nem változtattak, ami érthető, hiszen nem is volt rá szükség, cheddarból viszont vagy másikat vagy szimplán csak többet használtak, mint, amikor legutóbb itt jártam, mert most erőteljesebben éreztem a sajt ízét - ezt pedig egyáltalán nem bántam.

Szóval hiába tűnik a Bajor Söröző egy teljesen átlagos kocsmának, az itt készített hamburgernek még mindig stabil helye van a budapesti élvonalban. Szerencsére az árak sem emelkedtek sokat, ez a kaja ennyi pénzért egy kifejezetten jó ajánlat!

Facebook: Bajor Söröző
Nyitva tartás:
H-V: 12:00-00:00 (konyha csak 22:30-ig van)