2017. március 1., szerda

Duran szendvics

Talán nem tévedek nagyot, ha azt mondom, a hidegtálakat az emberek nagy része szereti. Céges megbeszélések, kiállítás megnyitók, fogadások igencsak közkedvelt szereplői az apró szendvicsek, amik általában ugyan nem tartalmaznak semmi különlegeset, jó esetben mégis annyira guszta látványt nyújtanak, aminek egyszerűen nem lehet ellenállni. Pontosan ezt tapasztaltam, amikor a Deák térnél sétálva az egyik kirakatban különböző feltétekkel díszített kenyérszeletkéket pillantottam meg.


Rögtön bementem, közelebbről is megvizsgáltam a bőséges választékot és kértem párat elvitelre. Egy strapabíró, jól záródó kartondobozba kerültek, és már folytathattam is az utamat. Ebben a formában kis odafigyeléssel könnyen szállíthatóak a szendvicsek, kibontás után az alábbi látvány fogadott.


Szép sorban elkezdtem kóstolgatni őket, és mindegyik a jobbfajta hidegtálas szintet hozta. Nem a gasztronómia csúcsa, nem prémium összetevők, de abszolút korrekt, ízletes és finom falatok. A sajtok, a zöldségek, a padlizsánkrém és az alapot biztosító kenyerek is teljesen rendben voltak.


Egy-egy ilyen szendvics ára feltéttől függően 200 és 300 forint között mozog, a jóllakáshoz pedig egy párra bizony szükség van, főleg mivel etetik magukat. Vagyis nem ez a legolcsóbb a módja egy komplett étkezés megoldásának, de ez a műfaj nem is pont erről szól. Reggelire vagy délutáni harapnivalónak viszont éppen ideális lehet pár darab.


A Duran név számomra nem mondott semmit, ezért megnéztem a honlapjukat, és kiderült, hogy egy bécsi alapítású franchise-ról van szó, ami 1995 óta van jelen Magyarországon (pillanatnyilag 3 üzlettel), szóval nem ma kezdték. A választékukban húsos, vegetáriánus, fehér illetve barna kenyeres szendvicsből is sok található. Ezekből természetesen rendelni is lehet, 20 darabtól vállalnak kiszállítást, de személyes átvétellel kisebb mennyiséget is kérhettek. Ha fel akarjátok dobni egy házibuli kajaválasztékát, vagy egy sokszínű hidegtállal kezdenétek a napot, szerintem érdemes a Durant választani. Én apránként biztosan végig fogom kóstolni a kínálatot, hiszen pár falat finomságra bármikor vevő vagyok.   

Honlap: www.duran.hu (itt megtalálható az üzletek címe és nyitva tartása)