2016. október 16., vasárnap

Marie Kristensen Sandwich Bar

Amikor se főzni, se otthonról kimozdulni nincs kedvem, akkor marad a rendelés. De mi a helyzet, ha egy lusta reggelen, már a nap eső étkezését is így szeretném megoldani? Pizzát, hamburgert vagy valami hagyományos főételt számtalan hely szállít házhoz, de jelentősen leszűkül a lehetőségek köre, ha reggeliről van szó. Persze nem tilos pizzával indítani a napot, de én valami klasszikusabbra vágytam, és ehhez leginkább a Marie Kristensen állt közel. Egyrészt már 8:30-tól lehet tőlük rendelni, másrészt az étlapjuk jelentős részét a különféle szendvicsek teszik ki, ami éppen ideálisnak tűnt.

a becsomagolt szendvicsek

Minden összeállítás kérhető 13 vagy 28 cm-es fehér illetve rozs bagettben, és a kisebbek közül már 500 forint alatt is van jó pár opció. Ezen felül van napi menü is, ami egy kijelölt szendvicset valamint üdítőt és desszertet tartalmaz 990-ért. Én ezúttal a Club (645 Ft) és a Fantázia (670 Ft) névre hallgató verziókat választottam, az előbbibe sonka, sült bacon, majonéz, saláta, paradicsom és uborka, míg az utóbbiba tojáskrém, szalámi, pulyka, edami sajt és kétféle dresszing került. A futár 40 percen belül meg is érkezett, és egyből nekiláttam a reggelinek. 

a Club szendvics belseje

A szendvicsek alaposan becsomagolva kerültek a zacskóba, ebben a formában akár egyből lehetne is vinni őket munkába vagy suliba, és nem kellene attól félni, hogy bármit összekennek. Esetemben azonban ez nem számított, gyorsan feltéptem a fóliát, mert az ízek jobban érdekeltek a látványnál. Izgalmasabbak is voltak: jó minőségű, önmagukban is finom hozzávalók remek összhangban. Valami ilyesmi minőséget kell produkálnia annak a helynek, aminek a szendvics a fő profilja. A rozsos bagett igazán puha, friss, egyáltalán nem morzsálódik, stabil alapot nyújt a belekerülő összetevőknek. Mindenből korrekt mennyiséget használtak fel, szó sincs arról, hogy nyomozni kellene a bacon vagy a sajt után. A zöldségek frissek, a húsok ízletesek, a Fantázia szendvics dresszingjei pedig kegyetlenül jók. 

a Fantázia szendvics belseje

Kisebb étkűeknek talán egy 13 centis szendvics is elég, de szerintem a többségnek érdemes inkább a nagyobb méretben (vagy hozzám hasonlóan két kisebben) gondolkodnia. Mondjuk ez így már nem a legolcsóbb reggeli, de, ha belegondolok, hogy a kapucsengő megszólalásáig ki sem kellett másznom az ágyból, mégis egy finom, átlagon felüli étkezéssel kezdtem a napot, akkor arra jutok, hogy a kényelem és a minőség kárpótol az árért.
Nyitva tartás:
H-P: 8:30-20:30
SZ: 9:00-17:00