2015. december 3., csütörtök

Hübris Chrongi & Pu'er

Nem fog átmenni az oldal termékajánlóba, továbbra is elsősorban az érdekes helyek felkutatása és bemutatása a cél, viszont vannak olyan Budapesten vagy környékén létrejött termékek, amikről úgy gondolom, megérdemelnek egy bejegyzést.

címkék

Az első ilyen a Hübris főzde két különleges söre, amelyek egy-egy szuper kooperáció eredményei: a Pu'ert az 1000Tea nevű remek teaházzal, a Chorongit pedig a blogon már bemutatott Mantra kávézóval közösen alkották meg a főzdések. Vagyis mindkét esetben találkozott két társaság, akik egy ital (sör illetve kávé vagy tea) megszállottjai, összedobták a tudásukat és az alapanyagaikat, kísérletezgettek, végül pedig két új kézműves sör kerül a boltok polcaira.

Hübris & 1000TEA: Pu'er

Onnan pedig az én polcomra, mert mindenképpen meg akartam kóstolni őket. A teamániám miatt Pu'errel kezdtem, de az kissé csalódást okozott. Nem rossz, de a sör túlzottan felülkerekedik a teán, magamtól talán rá sem jöttem volna, hogy honnan származik a plusz ízesítés. Ez azért is érdekes, mert mindkét italnál direkt rizsalapú, kevésbé karakteres sör volt az alapanyag, hogy jobban teret engedjen a kávé és tea ízének, a Pu'ernél mégis csak halványan éreztem a teát a keserűség mellett. Azért lecsúszott, és ízlett is, de többet vártam.

Hübris & Mantra: Chorongi

A Chorongi viszont telitalálat! Már az első kortyban egyszerre figyelhető meg a remek kávé édessége (hiszen a Mantrában jól tudják, hogy a kávé nem keserű) és a sör szárazabb ízvilága, ez a kettő pedig nagyon passzol egymáshoz. Ittam még pár kortyot, és már tudtam, hogy erről írnom kell. Ugyan nem konkrét helyről van szó, de ez egy igazi budapesti sikersztori, amit mindenképpen érdemes megkóstolni, mert érződik rajta, hogy mindkét csapat beleadta a tudása legjavát. Ha szereted a kávét és a sört is, akkor pedig egyenesen kötelező! Külön öröm, hogy az üvegek külseje is minőségi munka, a Chorongi meg is kapta a Főzdefeszten a legszebb sörcímkéért járó díjat. Szerintem megérdemelten.



Ha tudsz olyan magyar terméket, ami hasonlóan érdekes módon készül, és szerinted helye van a blogon, akkor írd meg, és be fogom mutatni. Köszi!