2015. szeptember 16., szerda

Pizza Bomba

Pizzát akartam rendelni, nézegettem neten az éttermek étlapját, aztán végül mégis azért döntöttem a Pizza Bomba mellett, mert náluk van lángos is. Na jó, a pizzáik között is találtam szimpatikusat, de a lángosrendelés lehetősége volt az, ami annyira beindította a fantáziámat, hogy muszáj volt kipróbálnom.

Pizza Bomba - lángos

Így egy sima lángos (250 Ft) egyből repült is a kosaramba. A pizzák filmekről lettek elnevezve, ezért nehéz volt megállni, hogy ne a címek alapján válasszak, de végül a 'Szerelem, barátok, BBQ' mellett döntöttem. Ezen barbecue-szósz, bacon, csirkemell, hagyma és kaliforniai paprika volt feltétként, és 1290 forintba került. 45 perc múlva meg is érkezett a futár a kajával, és alig csuktam be az ajtót, máris rárepültem a lángosra. Még frissen jutott el a hozzám, a tésztája puha és finom volt, igazi „nagymama-kategóriás” cucc, szóval ez ennyi pénzért egy baromi jó ajánlat. Kettővel simán jól lehet lakni, és az még mindig csak 500 forint. Mondjuk a minimális rendelési összeg egy ezres, de ha összeálltok ketten vagy valamilyen töltött lángost rendeltek, akkor azt sem nehéz elérni.

Pizza Bomba - Szerelem, barátok, BBQ

A pizza dobozát kinyitva elsőre az tűnt fel, hogy itt aztán nem spóroltak a feltétekkel. Láthatóan nem az ínyenc kategóriában indul, de egyrészt, ha ínyenc kajára vágytam volna, akkor valószínűleg nem egy barbecue-alapú pizzát rendelek, másrészt az árához képest teljesen rendben van. Egyedül a kaliforniai paprika az, ami kicsivel több sütést is elbírt volna, egyébként semmi másba nem tudok belekötni. A tészta közepes vastagságú, laktató, de nem nehéz, a szósz minden falatban érezhető, viszont nem nyomja el a többi összetevő ízét. A bacon puha, nem túl zsíros, a csirkemell pedig egy picit száraz, de nem vészes. Összességében egy igazán korrekt pizza, ami lazán megéri az árát mennyiség és minőség tekintetében is. A baj csupán az, hogy a Pizza Bomba egyelőre csak a XI. kerületbe szállít ki. Remélem, minél hamarabb elkezdenek terjeszkedni, mert igaz, hogy hasonló ár/érték arányú pizzát több belvárosi helyről is lehet rendelni, de jó lángosokkal még abszolút nincs lefedve Budapest, ők pedig pont abban erősen igazán.

Facebook: Pizza Bomba
Honlap: pizzabomba.hu
Rendelési idő:
H-V: 10-22