2015. szeptember 19., szombat

Amber's French Bakery & Cafe

A Fővám tér környékén jártam, amikor szükségét éreztem egy erős kávénak, ezért nem is húztam az időt, célba vettem az első szimpatikus helyet, ami az Amber's volt. A „french bakery & cafe” a névben eléggé megfogott, és a helyiségbe lépve valóban érezhető volt a franciás hangulat. Nem jártam még Franciaországban, szóval fogalmam sincs, hogy mindez mennyire autentikus, de kifejezetten tetszett a környezet.

Amber's French Bakery & Cafe (Forrás: ambers.hu)

Tágas belső tér, egyszerű, de igényes berendezés, és egy nagyon széles pult, amire szükség is van, mert a választék óriási. Sokféle péksütemény és cukrásztermék sorakozik egymás mellett, aki reggelire vagy desszertre vágyik az, ha nem is túl olcsón, de biztosan talál itt valami fogára valót. Én éppen ebéd után voltam, ezért egy presszókávét (490 Ft) és 3 dl erdei gyümölcsös limonádét (550 Ft) kértem. Csak pár vendég állt előttem a sorban, de a kiszolgálás így sem volt túl gyors, a dolgozók sajnos elég kedvetlenül végezték a munkájukat. Gondolom a Váci utca közelsége miatt inkább az egyszer beugró turistákra utaznak, mint a visszatérő vendégkör kialakítására. Kár, mert hiába a belső dizájn, ha a kiszolgálás nem az igazi.

Amber's French Bakery & Cafe (Forrás: ambers.hu)

A kávé ízlett, de inkább tartozik a korrekt kategóriába, mint a kiemelkedőbe, ez pedig ezért az árért nem egy nagy teljesítmény. A limonádé jobban bejött, édesség szempontjából pont megállt azon a határon, hogy masszívan itassa magát, de ne legyen túl cukros, és a gyümölcsös íz is érezhető maradjon. Az utolsó kortyok közben arra gondoltam, hogy talán túl naiv voltam, amikor azt reméltem, ezen a környéken olyan helyet fogok találni, ami nem csak a külföldi turistákat célozza meg, hanem szívesen ajánlhatom bárkinek. Aztán eszembe jutott, hogy az innen kb. kétpercnyi sétára lévő Halkakasban sokkal pozitívabb a helyzet, sőt, azóta már egy szuper kávézót is találtam a közelben, amiről lesz majd külön bejegyzés. Tehát a Váci utca környékén sem feltétlenül kell sokat fizetni egy ételért vagy italért, ha okosan választunk. Az Amber's French Bakery & Cafe pedig legfeljebb közepes választás.

Facebook: Amber's French Bakery & Cafe
Honlap: ambers.hu
Cím: Fővám tér 5.
Nyitva tartás:
H-V: 8-21