2015. szeptember 14., hétfő

Burger Station

A hamburgerhullám tényleg megállíthatatlanul tör előre Budapesten. Már olyan környékeken is egészen biztató, új kajáldák nyílnak, ahol korábban eszembe sem jutott volna enni, erre pedig remek példa a kelenföldi pályaudvar. Havi rendszerességgel járok erre, de mindig jóllakottan, hogy ne a környék büfékínálatából kelljen választanom. Viszont amikor észrevettem a Burger Stationt elhatároztam, hogy legközelebb éhesen fogok érkezni, hogy letesztelhessem a helyet.

Burger Station - árlista (a Facebook-oldalukról letölthető olvashatóbb formában is)

Telefonon előre megrendeltem egy „kis” Nohab hamburgert (12,5 dkg marhahús, jégsaláta, hagyma, bacon, jalapeno cheddar sajt, kéksajt, füstölt mozzarella – 1050 Ft) és egy kis adag sültkrumplit (350 Ft), így mire odaértem, már készen várt az ebédem. A rendelésből arra következtettek, hogy elvitelre kérem – végül is jogosan, hiszen nem mondtam az ellenkezőjét – így csomagolva kaptam meg a szendvicset, amitől a benne lévő összetevők kicsit elcsúsztak, nem volt egyenletes az eloszlásuk, de ennél nagyobb baj sose legyen. Még így is jól jártam, hiszen nem kellett várnom, és a Burger Station sajnos nem az a hely, ahol szívesen üldögéltem volna 15-20 percet. A belső tér meglehetősen jellegtelen, a berendezést piros, Coca Colás székek és asztalok alkotják. Oké, kényelmesek, de túlságosan egy Balaton-parti, vagy strandos büfé hangulatát idézik, az pedig egy hamburgerezőnél nem a legjobb előjel - ahogy a helyiségben uralkodó erős kajaszag sem.

Burger Station - Nohab hamburger

Ehhez képest a kaja meglepően jó! Az már elsőre látszott, hogy itt a kis burger sem kicsi, ezért az árért a 12,5 deka hús teljesen korrekt, és a feltétekkel sem spóroltak. A buci sötétebb színű, szezámmaggal van megszórva, semmi extrát nem nyújt, de gond sincs vele. A lényeg úgyis belül van: a húspogácsa ízletes, a sajtokból összeálló keverék krémes, és karakteres ízű, a bacon ropogósabb fajtából való, a jalapeno csípőssége pedig még jobban feldobja az összképet. A sült krumpli a szokásos mirelit, a kelleténél kicsivel több olajban kisütve, de azért nem vészes a helyzet. Ezzel az adaggal nem lettem tele, de jóllaktam, szóval utólag sem panaszkodom a mennyiségre. 

Nem kiemelkedő hamburgerről van szó, de teljesen korrekt, és mindenképpen jobb körítést érdemelne. Ez a minőség egy erősebb szagelszívóval és stílusosabb berendezéssel megtámogatva, simán megállná a helyét akár a belvárosban is. Érdemes lenne ilyen irányba fejleszteniük, mert úgy látom, a Burger Station jelenleg kissé megragadt a „pályaudvari retró büfé” és a „minőségi burgeres” kategóriák között. Viszont még így is a környék legjobb kajálási lehetősége, szóval valószínűleg vissza fogok térni, és beszámolok majd az esetleges változásról.

Cím: Etele tér 3.
Nyitva tartás:
H-CS: 10:00-23:30
P-V: 10:00-00:00