2015. szeptember 30., szerda

10 Minutes Bistro & Cafe

Nem vagyok benne biztos, hogy a 10 Minutes Bistro & Cafe neve mire utal, de a honlapon található nem éppen szerény szlogen („10 perc alatt tízpontosan!”) arra enged következtetni, hogy helyben fogyasztás esetén ennyi időn belül megkapjuk az ételt. Én azonban otthonra rendeltem, emiatt persze többet kellett várnom, de a 35 perces szállítási idő még így elég gyorsnak mondható. Az étterem névadó pizzájának 32 centis, olasz tésztás változatára (1140 Ft) illetve egy mozzarellás pestos mini töltött pizzára (840 Ft) esett a választásom, és mindkettő frissen, melegen érkezett meg.

10 Minutes pizza

Elsőként a 10 Minutes pizza dobozát nyitottam ki, és benne egy nem túl nagy, de igazán guszta és feltétekkel bőven megpakolt ebéd várt rám. A leírás szerint paradicsomszósz, mozzarella sajt, sonka, koktélparadicsom, rukkola, parmezán sajt, és oregánó került a pizzára, ehhez képest a valóságban koktél helyett normál paradicsommal találkoztam, de ennyi eltérés még belefér. Ilyen sok sajtot már régen láttam egy pizzán, ráadásul nem csak mennyiségre, hanem minőségre is teljesen korrekt volt. A kép alapján talán nem meglepő, hogy minden falatban a paradicsom, a rukkola és a sajtok íze dominált, de azért a sonka sem szorult teljesen a háttérbe, érezhető volt, hogy nem vegetáriánus ételről van szó. A mérete pedig csalóka, mert ahhoz képest, hogy egy átlagos 32-es pizzánál kisebbnek tűnt, simán jóllaktam vele. Az árát és a feltétek mennyiségét, ízét figyelembe véve kifejezetten remek vételnek tartom a 10 Minutes pizzát, az egyik legjobb azok közül, amiket eddig az ezres körüli kategóriából kóstoltam.

mozzarellás pestos mini töltött pizza

A mini töltött pizzával is hasonlóan elégedett voltam. Nem tudom, hogy mitől számít mininek, hiszen gyakorlatilag egy átlagos méretű, félbehajtott pizzáról van szó, amiben csak a feltétek mennyisége kevesebb egy kicsit. Az enyémbe sajtkrém, paradicsom, mozzarella sajt illetve pesto került, és ezek így együtt kitettek egy teljes étkezést. Oké, ebédre talán kicsit kevés lett volna, de vacsorára bőven elég volt. Minőséggel kapcsolatban sincs okom panaszra, minden összetevő ízlett, különösen a pesto. Ezek után könnyen lehet, hogy kipróbálom majd az étterem többi fogását is, ha azok is hasonló szintűek, akkor 10 Minutes Bistro&Cafe igencsak előkelő helyre fog kerülni a bevált rendelős helyeim listáján.

Facebook: 10 MINUTES bistro&cafe
Honlap: 10minutes.hu
Cím: Futó u. 47-53.
Nyitva tartás:
H-P: 7:00-22:00
SZ-V: 9:00-22:00