2015. szeptember 25., péntek

Édes Sári

Az Addicted2Caffeine-ben már egy ideje szemeztem a sütikkel, míg végül a csokis-málnás pitét muszáj volt kipróbálnom. Aztán az első falatnál boldogan állapítottam meg, hogy végre találtam egy olyan desszertet, ami nagyon finom, de nincs tele cukorral. A legtöbb sütemény elfogyasztása után csak felerősödik bennem az édesség utáni vágy, ezúttal viszont más volt a helyzet, a süti kellemesen eltelített. Pár nappal később megkóstoltam a gyömbéres-áfonyás pitét is, és amikor egy áfonya szétroppant a fogam alatt, már tudtam, hogy mindenképpen el kell mennem oda, ahol ezek a csodák készülnek.

Édes Sári - Brownie és fahéjas-szilvás pite

Nem is kellett sokat sétálnom, a kávézóhoz közeli, a Kanizsai utcában lévő aprócska cukrászda a szuper piték forrása. Kívülről abszolút nem feltűnő, könnyű elmenni mellette, viszont nem érdemes elkövetni ezt a hibát. A vendégtérben mindössze egy asztal és két pult – fagyis illetve sütis – található. Egyszerre kb. nyolcféle süteményből lehet választani, de ez bőven elég, mert hatot kapából megkóstoltam volna, annyira jól néztek ki. Azért sikerült leszűkítenem a kört, a fahéjas-szilvás pite és a brownie mellett döntöttem (350 Ft / darab), és mindkettő zseniális volt. Egyik sem túl édes, nem kell cukortúladagolástól tartani, ehelyett inkább a többi íz dominál. A pite alaposan meg van pakolva szilvával és a tésztája is remek, a brownie pedig szimplán a legjobb, amit valaha ettem. Nem száraz, nem is folyik szét, de krémes, „ragacsos” és erősen kakaós. Ezért az árért kötelező vétel! Ahogy a cappuccino is maximálisan megéri a 300 forintot, sok kávézó van, ahol ennél drágábban adnak gyengébb minőséget. Az eszpresszójuk már kevésbé kiemelkedő, de a 250 forintos árhoz képest azt is teljesen korrekt.

Vagyis akár édességre, akár kávéra vágytok, érdemes kipróbálni az Édes Sárit, mert az elégedettség garantált. Akármelyik sütijüket kóstoltam, sosem kellett bennük csalódnom, és a hely hangulata is nagyon szimpatikus. Ha tehetitek, üljetek le pár percre az asztalhoz, hogy legalább egy szuper desszert erejéig kiszakadjatok a mindennapi rohanásból.

Facebook: Édes Sári
Honlap: www.edessari.hu
Cím: Kanizsai utca 13.
Nyitva tartás:
H-P: 7:30-18:00
SZ: 11:00-16:00