2015. augusztus 17., hétfő

4 Street Coffee

Nem feledkeztem meg a reggelizős lehetőségek felkutatásáról, de azt vettem észre, hogy elég kevés helyen lehet korrekt áron klasszikus reggelihez jutni. Az ezer forint körüli rántották nem igazán hoztak lázba, ezért úgy döntöttem teszek egy próbát a szendvicsekkel. Elsőként a XI. kerület egyik legforgalmasabb részén, a Móricz Zsigmond körtéren lévő 4 Street Coffee-t látogattam meg.

4 Street Coffee kívülről

Ügyesen kihasználják, hogy sok ember fordul meg itt, hétköznapokon már hétkor nyitnak, és elég bőséges reggeli választékkal várják a munkába vagy suliba igyekvőket. Többféle gyümölcsturmix, szendvics, joghurt vagy éppen péksütemény közül választhat, aki itt akarja letudni a napindító étkezést. Én egy pestos-mozzarellás szendvicset (580 Ft) kértem, valamint meg akartam kóstolni a kávéjukat (360 Ft) is. A kiszolgálólány viszont szólt, hogy a szendvics menü a kettő összegénél csak 10 forinttal drágább, és jár hozzá másfél deci frissen facsart narancslé is. Megköszöntem a tippet, és így végül a menüt választottam.

4 Street Coffee - kiülős rész

A hely egyébként kellően trendi és modern ahhoz, hogy menő legyen beugrani ide, és már szaladni is tovább a frissen elkészült lattéval, de azért nem túl rideg, szóval egy nyugodt, ráérős reggeli elfogyasztására is alkalmas. Az egyik kinti asztalnál ültem le, és miközben ettem a szendvicsemet az éppen ébredező Újbudát figyeltem – elég hangulatos volt. A kávé pedig meglepően jó! Nem azt mondom, hogy ezentúl ide fogok járni kávézni, de tej és cukor nélkül is kifejezetten ízlett, erős volt, de nem keserű.

4 Street Coffee - szendvics menü

4 Street Coffee - pestos-mozzarellás szendvics

A szendvicsbe olívaolaj, saláta, paradicsom, és persze mozzarella illetve pesto került. Nem nyújtott semmi extrát, átlagos, bárhol beszerezhető alapanyagokból lett elkészítve, mégis finom, laktató volt, és igazából ez a lényeg nem a különlegesség. Egy egyszerű reggelire vágytam, ami kitart délig, ezt pedig meg is kaptam, és még az ár sem húzósabb, mint a környék átlagos beülős helyein, szóval néha belefér. Ebédelni viszont kevésbé ajánlom ezt a helyet, ahhoz szerintem nem elég méretesek a szendvicsek, komolyabb étel pedig nincs a választékban. Szóval a 4 Street Coffee főleg a reggeli illetve az esti órákban jó választás, akkor viszont érdemes adni egy esélyt neki, akár enni, akár kávézni szeretnétek.

Facebook4 Street Coffee
Honlap: www.4street.hu/coffee/
Cím: Budapest, Móricz Zsigmond körtér
Nyitva tartás:
H-P: 7:00-20:00
SZ-V: 10:00-19:00

Ha tudsz olyan helyet, a XI. kerületben (vagy akár Budapest bármely részén), ahova feltétlenül érdemes beugranom egy reggelire, akkor jelezd, és máris felveszem a célpontjaim listájára! Köszi!