2019. június 23., vasárnap

Matrjoska Kroshka

A Matrjoska Kroshka egy olyan vegán gyorsétterem, ami abszolút nem csak a vegánok számára lehet érdekes. Egyrészt azért, mert sokféle különleges hamburgert kínálnak, és számomra például kifejezetten izgalmasnak tűnik az, amelyikben chilis édesburgonya pogácsa van. Másrészt pedig azért, mert iszonyú király a pelmenyijük!


Eddig ebből az ételből csak a hússal töltött változatot kóstoltam, szóval nincs sok összehasonlítási alapom, viszont ezek a zöldséges tésztabatyuk mindenféle hasonlítgatás nélkül is baromira ízlettek! De kezdjük az elején: első fogásnak egy epres paradicsom krémlevest (580 Ft) ettem, ami nagyon átlagosnak nézett ki, pedig cseppet sem volt az. Ez egy finom, és frissítő étel, aminek jól állt az enyhén édes íz. Viszont egyáltalán nem volt sűrű vagy krémes, amivel nem is lenne semmi baj, csak nem kellene krémlevesnek nevezni.



Ezután jött a pelmenyi (1580 Ft) rozmaringos paradicsommártással, fahéjas édesburgonya szósszal leöntve plusz pirított magvakkal megszórva és egyszerűen levett a lábamról. Csupa különleges íz, amik közül mindegyik nagyon bejött! Szinte hihetetlen, hogy ez egy vegán étel, hiszen egyszerűen semmi nem hiányzik belőle. Ritka az ilyen, de most örültem neki, hogy nem adtak nagyobb adagot, mert a dupláját is örömmel megettem volna, de ennyivel is simán jól laktam. Ha csak egy vegán kaját kóstoltok meg, érdemes ezt választani!



Nyitva tartás:
K-V: 11:00-19:30