2019. június 4., kedd

Erdős és fiai Cukrászda

Ez előtt a cukrászda előtt szinte mindig hosszú sor áll az utcán, ami egyszerre érdekessé tette számomra, és el is vette tőle a kedvemet. Aztán a sok pozitív vélemény meggyőzött, több ismerősöm szerint is Budapest legfinomabb fagyiját lehet itt kapni, ami egyértelműen megéri a várakozást. Szóval egy vasárnapi ebéd után elindultam, felkészültem a sorra, de pont szerencsésen időzítettem, mert csak ketten voltak előttem.


Aztán mégis magam elé engedtem pár vendéget, mert több időre volt szükségem, hogy választani tudjak a széles kínálatból. A klasszikusok mellett vannak izgalmasan hangzó ízek, ígéretes kombinációk, és cukor,- laktóz,- vagy gluténmentes fagyit is kérhetünk, sőt tölcsérből is van gluténmentes változat. Egy 5 dekás adag 350 forintba kerül, ami nem olcsó, de kiemelkedően drágának sem számít, és nincs is okuk olcsóbban adni, ha ezen az áron is ennyire népszerű.


Eddig négy ízt kóstoltam itt, először az étcsokit és a kávét (ez cukormentes volt), aztán a paradicsomot és a bodzát próbáltam ki. A fagyiról nem könnyű jó képet csinálni, nekem nem is sikerült, szóval szerintem senkit nem ezzel a látvánnyal fogok meggyőzni, de úgysem a külső a lényeg. A minőség viszont nagyon jó, egyik íz sem volt túlédesítve, a kávén pedig abszolút nem éreztem a hátrányát annak, hogy nem cukorral készült. Leginkább a paradicsom jött be, és nem csak azért, mert különleges, hanem azért, mert maximálisan megfelelt az elvárásaimnak, sőt, talán még jobb is volt, mint amilyennek elképzeltem. Lehet, hogy extrémnek hangzik, de aki szereti a paradicsomot, mindenképpen próbálja ki, nálam jó eséllyel indul a nyár íze címért.

Azt viszont mégsem mondom, hogy emiatt messziről is érdemes eljönni a kelenföldi pályaudvarhoz. Tényleg nagyon finom a fagyi, de a belvárosban van egy csomó Levendula vagy Fragola, ahol szintén finom és nem tudnék egyértelmű sorrendet felállítani ezek között. A süteményeket mondjuk nem kóstoltam az Erdősben, ha tudtok olyant, amit mindenképpen érdemes kipróbálni, írjátok meg, hátha segít a rangsorolásban.

Facebook: Erdős és fiai Cukrászda
Honlap: www.erdosesfiai.hu
Cím: Etele tér 3.
Nyitva tartás:
H-P: 8:00-20:00
SZ-V: 9:00-20:00