2019. május 27., hétfő

Tölcsibe (#2)

A Tölcsibe nem régi hely, tavaly nyáron nyitottak, és utána nem sokkal írtam is róluk. Akkor eléggé meggyőzött a panírozott csirkemellel töltött tölcsér, kíváncsi voltam, most mi a helyzet. Az újdonság varázsa már elmúlt, de folyamatosan frissülő étlappal biztosítják, hogy az se unjon rájuk, aki gyakran jár ide. Most például van egy időszakosan kapható mexikói (avokádós-salsás) tölcsér, és sörös-mézes-mustáros változat sem volt régebben.


Utóbbiból kértem egyet, méghozzá monster méretben. Ez is újítás, most már nem csak sült krumplival vagy nachosszal lehet kiegészíteni az ételt, hanem plusz 500 forintért (vagyis összesen 1790-ért) megduplázhatjuk benne a hús mennyiségét. Így az én tölcsérembe 240 gramm csirkemellfilé került a zöldségek és szószok mellé. Első ránézésre nem tűnt hatalmas adagnak, de a látszat csalt, köret nélkül is abszolút jóllaktam vele.


A sörös szósz nagyon ízlett, a rántott hús pedig most is ugyanolyan király volt, mint amikor korábban kóstoltam, puha, omlós és nem tocsog az olajban. A minőség tehát változatlan, szóval továbbra is ajánlom a Tölcsibét. Nem csak az étel érdekes tálalása, hanem a remek ízek miatt is érdemes kipróbálni.

Facebook: Tölcsibe
Honlap: tolcsibe.hu
Cím: Wesselényi utca 23.
Nyitva tartás:
H-SZ: 11:30-23:00
CS-P: 11:30-1:30
SZ: 12:00-1:30
V: 12:00-23:00