2019. május 1., szerda

Bellozzo (#2)

A Bellozzo-ban körülbelül másfél éve jártam utoljára, akkor elégedett voltam az arrabbiata tésztájukkal. Gondoltam, megnézem, mi változott azóta, és megkóstolok valami mást is. Időközben már több éttermet is nyitottak, az újak bevásárlóközpontokban kaptak helyet (három van Budapesten és egy Pécsen). Én megint az Oktogonhoz mentem, ahol ugyanaz a kék-fehér színek által dominált belső tér fogadott, mint múltkor, és ez már akkor is tetszett. 


Az étlap sem frissült sokat, és ha jól látom, az árak sem emelkedtek. Kevésbé pozitív, hogy sajnos a műanyag tányérok és evőeszközök is megmaradtak, de ez legyen a legnagyobb bajom. Ezúttal egy salátát választottam (azért nem pizzát, mert azt hamarosan egy másik helyen fogom újra megkóstolni), konkrétan a Nostro Cesare nevűt (1590 Ft), ami nem meglepő módon a Bellozzo verziója a cézár salátára.


A zöldségeket alaposan meglocsolják öntettel, ezt jól összekeverik, a tetejére grillezett csirkemellet és parmezán chipset tesznek, a szokásos kenyérkockák helyett pedig grissini adnak hozzá. Ez utóbbi jelentette az étel gyenge pontját, inkább száraz volt, mint ropogós. A hús ízlett, és jó ötlet, hogy nem felaprítva, hanem egész szeletekben tálalták, így sokkal jobban mutat. A zöldségek finomak voltak és az öntetet is nagyon eltalálták, szóval ez egy igazán finom saláta, mégis úgy gondolom, a itt a tészták jobban megérik. Főleg akkor, ha valami laktatóbb kaját szeretnénk enni. Salátáért érdemesebb a Salad Box-ba vagy a Freshland-be menni, ott hasonló áron nagyobb adag salátát lehet kapni, és a választék is nagyobb. Persze ez nem teljesen fair összehasonlítás, hiszen a a Bellozzo fő profilját nem a saláták tekintik, náluk a tészták és pizzák vannak előtérben.

Facebook: Bellozzo
Honlap: bellozzo.hu
Cím: Oktogon tér 1.
Nyitva tartás:
H-CS: 10:00-23:00
P-SZ: 10:00-00:00
V: 10:00-23:00