2019. április 27., szombat

Las Vegan's

Kóstoltam már többféle vegán hamburgert, mindegyik ízlett, és volt olyan hely, ahol többször is ettem, de Las Vegan’s eddig kimaradt a “nagyobbak”, vagyis a főleg gyorskajákra specializálódott vegán éttermek közül. A food truckjaik a város három pontján is megtalálhatóak, én az Allee-nál lévőt vettem célba.


A hamburgerek ára köret nélkül alulról súrolja a kétezres határt, ami bizony nem olcsó, de manapság egy jó burger (legyen az akár húsos, akár vegán) már ennyibe kerül, szóval kiemelkedően drágának sem mondanám. Jó ötlet, hogy minden szendvicset lehet kérni “tál” verzióban is, ilyenkor buci helyett sült krumpli jár az egymás mellé pakolt összetevőkhöz. Ha valaki először kóstol vegán gyorskaját, érdemes ezzel kezdenie, mert ezt nem fogja kapásból egy hagyományos hamburgerhez hasonlítani.


Én mégis maradtam a zsemlés változatnál, a “hot cheezy” névre hallgatót kértem (1990 Ft), mellé pedig egy kis adag szójából készült nuggets-et (790 Ft) hagymalekvárral. Utóbbival kezdem, mert nagyon bejött. Íz és állag tekintetében is elég durván hasonlított a klasszikus csirkefalatokhoz, ezzel szerintem sok húsevőt át lehetne verni. Az már egy másik kérdés, hogy vajon egy vegán mennyire örül annak, ha valami ilyen szinten hajaz a húsra, de ezt én úgysem tudom eldönteni, számomra az a legfontosabb, hogy igazán finom volt.


A hamburgerembe grillezett szejtán, sajtszósz, jégsaláta, jalapeno, paradicsom, sárgarépa bacon és cheddar került - természetesen a sajtok is növényi eredetűek. A szósznak volt egy kissé fura, mű mellékíze, de minden más nagyon ízlett, az omlós szejtán különösen bejött, a sárgarépa pedig szintén nagyot dobott az összhatáson. Azt mondjuk nem tudom, miért kell “baconnek” nevezni, engem egyáltalán nem arra emlékeztetett, viszont sárgarépa chips-ként szuperül megállta a helyét. A Las Vegan’s árban és minőségben is nagyjából a Vegan Love szintjén van, nem tudom őket rangsorolni, viszont mindkettőt ajánlom. Ha egy finom, csak növényi alapanyagokból készült hamburgert szeretnétek enni, egyikben sem fogtok csalódni, érdemes megnézni a két hely aktuális kínálatát, és kiválasztani a szimpatikusabbat.

Facebook: Las Vegan's
Honlap: lasvegans.eu
Cím: Váli utca 6. (A másik két egység adatait megtaláljátok a honlapon.)
Nyitva tartás:
H-CS: 11:00-20:30
P-SZ: 11:00-21:00
V: 11:00-19:30