2015. november 12., csütörtök

Il Treno Buono

Október elején nyílt meg az Il Treno hálózat új, Buono nevet viselő egysége. A honlap szerint ez egy „prémium gyorsétterem”, ahol fontos szerephez jut a szezonalitás, hiszen az étlap és a design is évszakok szerint változik. Ennyi elég is volt ahhoz, hogy meg akarjam nézni a helyet.

Il Treno Buono - látványkonyha

Az ajtón belépve egyből kellemes érzés fogott el: a berendezés, a díszítés és az egész belső tér hangulatos, modern, egyszerűen jó érzés itt lenni. A helyiség tágas, elég sok vendég elfér, és különböző típusú asztalok közül lehet választani, akár közvetlenül a látványkonyha elé, a séfekkel szembe is lehet ülni. Én egy kényelmes boxot vettem célba, és ott vizsgáltam meg az étlapot. A választékot levesek, pizzák, tészták, saláták, roston sültek és persze desszertek alkotják, nincs rengeteg fogás, de azért elég változatosak ahhoz, hogy mindenki találhasson valami számára megfelelőt. A sült körtés, márványsajtos csirkemell (1390 Ft) mellett döntöttem, és már indultam volna a pulthoz (hiszen az étlap szerint ott kell kérni), amikor megjelent a pincér. A rendelés felvétele után 5 percet sem kellett várnom, és máris elém került az étel.

Il Treno Buono - sült körtés, márványsajtos csirkemell

A roston sültek mellé frittata és saláta is jár, de még együtt sem tesznek ki túl nagy adagot. Szerencse, hogy vacsorázni jöttem, így pont jóllaktam, de ebédre azért ez a mennyiség szinte biztosan kevés lett volna. A minőségre viszont nincs okom panaszkodni: semmi extra, nem egy gasztronómiai csúcsteljesítmény, de cserébe minden finom és ízletes volt, az étel hozta azt a szintet, amire az ár alapján számítottam. A fogás lényege a csirke, azt pedig nem sütötték túl szárazra, és a többi összetevővel sem volt gond. 

Az Il Treno Buono a klasszikus és a gyorséttermek közé akar beférkőzni és ezt elég ügyesen csinálja. Minőségi kajákat adnak elfogadható áron, fiatalos, fesztelen, de azért cseppet sem plázahangulatú környezeteben. A kiszolgálás gyors, akár ebédszünetben is ki lehet próbálni a helyet, ha egy kicsit növelnének az adagokon, akkor valószínűleg én is gyakran járnék ide. Azért évszakonként egyszer jó eséllyel így is be fogok nézni, hogy csekkoljam az aktuális felhozatalt.

Cím: Október huszonharmadika u. 6-10, (Allee földszint a Strarbucks mellett)