2018. október 23., kedd

Buddies Burger

Hamburgerek terén abszolút nem lehet panasz a budapesti kínálatra, ha éppen ehhez a kajához támad kedvem, akkor elég találomra választanom egy helyet a listámról, és az esetek többségében nem kell csalódnom. A Buddies Burger is jó döntésnek bizonyult, a Kálvin térhez közeli egységükben finomat ettem, és még csak nem is volt drága.


A 150 grammos marhahúspogácsát tartalmazó burgerek ára 1200-tól 1500 forintig terjed plusz 200 forintért pedig 200 grammra növelhető a húsmennyiség. Én a Best Buddy-t választottam (majonéz, házi szósz, cheddar, bacon, saláta, paradicsom, hagyma és jalapeno) kézműves zsemlében, (1300 + 150 Ft) és kértem mellé egy adag sült krumplit is (500 Ft). Az mindig biztató jel, amikor a rendelés leadásánál megkérdezik, mennyire legyen átsütve a hús, és jó esetben a választ figyelembe is veszik. Itt így történt, pont közepesre sütött, szaftos marhát kaptam.


Egyedül a nyers hagymának nem igazán örültem (annak van némi retró jellege, én jobban szeretem sütve), egyébként minden más szuper volt a hamburgeremben. Az ízletes, puha húsra ráolvadt a cheddar, azon pedig a kicsit még ropogós bacon kapott helyett. Ez a trió már önmagában elvitte volna a hátán a kaját, de a szósz gondoskodott róla, hogy véletlenül se legyen száraz a szendvics, és a jalapeno csípőssége is illett a képbe. Nem tudom, a klasszikus bucijuk milyen, de a kézműves verzió bejött, a puhasága ellenére is tartós volt, nem ázott szét.

Az összetevők listájából látszik, hogy semmi különleges nincs ebben a hamburgerben, de én éppen ezért akartam ezt megkóstolni, hiszen ehhez több összehasonlítási alapom van. Most már tudom, hogy az alapok nagyon rendben vannak a Buddies-nál, és ezek után szívesen kipróbálom majd például az olaszos vagy éppen a mexikói verziót is. Külön öröm, hogy a sült krumplijuk házi, kissé ropogós, és nem lehet belőle tengernyi olajat kipréselni. Ja, és nem csak a húsevő vendégekre gondoltak, minden burgert lehet kérni babpogácsával is. 

Facebook: Buddies Burger
Honlap: buddies.hu

Buddies - Kálvin
Cím: Magyar utca 52.
Nyitva tartás:
H-SZ: 11:30-21:30

Buddies - Blaha
Nyitva tartás:
H-V: 11:30-23:00