2018. szeptember 20., csütörtök

Smokey Monkeys BBQ

Amikor egy jó vega étteremben járok, gyakran belegondolok, hogy ilyen kajákkal akár hosszútávon is könnyen ellennék, de aztán az olyan helyeken, mint például a Smokey Monkeys gyorsan rájövök, hogy valószínűleg nagyon hiányozna a hús. Főleg, ha annyira frankón van elkészítve, mint az a marhaszegy, ami a szendvicsembe került: puha, omlós, szaftos, és úgy összességében baromi jóízű volt.



Többféle húsból (van köztük csirke, marha, sertés) lehet választani, és mindegyik kérhető magában vagy szendvics formájában is. Előbbi esetben nincs fix mennyiség, a súly határozza meg az árat, a szendvicsekbe pedig 150 vagy 250 gramm húst tesznek. Számomra a kisebb verzió (a marhaszegyes 1900 Ft) is bőven elég volt, ezt sem mondanám diétás adagnak. A bagettbe a húson kívül csak házi csalamádé kerül (ez is tök jó, nagyon illik a barbecue marhához), de lehet kérni extra jalapenot vagy köretet is kiegészítésnek. Ezek között nem csak a szokásos opciók szerepelnek, én például a hagymás sós uborkát kóstoltam meg, ami finom volt, passzolt a szendvics ízéhez, bár az adag lehetett volna kicsit nagyobb is. Emellett még egy apró szépséghibát tudok megemlíteni, miszerint a bagett belsejét érdemes lenne jobban megpirítani, mert így eléggé átázott mire a végére értem.


A szendvics viszont tényleg nagyon király volt, szeretem a marhahúst, mégis kevés helyen szokott ennyire ízleni. Teljesen jóllaktam, de, ha a nagyobb méretet kérem, szerintem abból sem hagytam volna, mert minden egyes falat ugyanolyan finom volt, a házi ribizliszörppel leöblítve pedig különösen jól csúszott. A helyiség berendezése is tetszett, az egyszerűsége ellenére egész jól közvetítette az amerikás hangulatot, amire a zene is ráerősített, de Smokey Monkeys-ba nem a környezet, hanem sokkal inkább a kaja minősége miatt fogok visszajárni.



Facebook: Smokey Monkeys BBQ
Címek: 
Szentendrei út 89-95. (én ezt látogattam meg)
Nyitva tartás:
H-P: 11:30-21:30
SZ: 11:30-20:00
V: 11:30-16:00

Haller utca 22.
Nyitva tartás:
H-P: 11:30-14:00

Arany János utca 23.
Nyitva tartás:
H-SZ: 11:00-22:00
V: 11:00-19:00