2018. szeptember 11., kedd

Bubó

A kifejezetten kellemes problémák közé tartozik, amikor valahol már a reggelit is nehezen tudom kiválasztani. Általában örülök, ha az étlapon van 2-3 szimpatikus opció, a Bubóban viszont olyan sok lehetőséggel találtam szembe magam, ami komoly dilemmát okozott. Természetesen vannak szendvicsek és a tipikus tojásos ételek sem hiányoznak, de a választék kiegészül pástétomokkal, müzlivel, zabkásával, és különböző reggeli menükkel (magyar, francia, lengyel) is. 


Ha egy hétig a környéken nyaralnék, minden nap valami más finomságot tudnék kipróbálni, és könnyen lehet, hogy így is vissza fogok térni, de valamivel el kellett kezdenem a kóstolást, szóval elsőre a bagel-rántotta kombó (1590 Ft) mellett döntöttem. Nincs nagy zsákbamacska, az étel neve jól bemutatja, miről van szó, annyit érdemes még tudni róla, hogy a bagel mindkét felét alaposan megkenik sajtkrémmel, mielőtt beleteszik a rántottát, és jár mellé némi zöldség plusz egy választható ital (kávé, tea vagy kakaó).


Első ránézésére kicsit kevésnek találtam a mennyiséget, főleg az árhoz képest, de azt azért tudomásul kell venni, hogy beülni valahova reggelizni bizonyos szempontból a “luxus” kategóriába tartozik. Ennyi pénzért simán lehet ebédeket is kapni, néha mégis sort kerítek rá, hogy a szokásos otthoni zabkásám helyett mással, máshol indítsam a napot, és nem szoktam megbánni. Egy ilyen ráérős, nyugodt reggelinek igazán megvan a hangulata, ez pedig különösen igaz a Bubó esetében. A felszolgálás kifejezetten kedves, készséges és a Dunára való kilátás sem hátrány. 

Egyébként végül az adag sem bizonyult kevésnek, pont elég volt, és könnyen kibírtam vele az ebédig. Ízek tekintetében nem sok extrát tudok elmondani, de nem is voltak ilyen elvárásaim. Amit kaptam, az egyszerűen egy jól elkészített rántotta egy friss, puha bagelben - pontosan az, amire számítottam. Ezt és az összes reggelit egész nap lehet választani, de, ha ebédre vagy vacsorára valami “komolyabb” kaját ennétek, akkor kérhettek például quesadillát, lecsót, tésztát, vagy salátát is - a kínálat tehát eléggé színes.



Facebook: bubó
Cím: Jászai Mari tér 3.
Nyitva tartás:
H-P: 7:00-21:00
SZ-V: 7:00-20:00