2018. augusztus 3., péntek

Strudel Hugó

Annyi helyen ettem közepes, teljesen átlagos réteseket, hogy már kezdtem azt hinni, igazából azok tök jók, csak én vagyok túl válogatós. Ezek után igazi megkönnyebbülés volt bemenni a Strudel Hugóba, és szembesülni azzal, hogy nem irreálisak az elvárásaim, tényleg el lehet készíteni ezt a desszertet sokkal jobban is!


A Wesselényi utcánál található üzlethelyiség kifejezetten kicsi, inkább elvitelre van kitalálva, mégis jól esik leülni itt pár percre, mert a kiszolgáló (azt hiszem, éppen a tulajdonos állt a pult mögött) nagyon szimpatikus. Nem csinált semmi különöset, mégis végig az az érzésem volt, hogy örömmel teszi a dolgát, és ez a lelkesedés ragadós tud lenni. A zárás előtti utolsó órában érkeztem, és elnézést kért, amiért már csak néhány fajta rétesből tudok választani, de inkább akkor lettem volna bajban, ha a teljes kínálattal találom szembe magam.

Ettem két édeset, két sósat pedig magammal vittem. Elsőként a mákosat kóstoltam, és mivel imádom a mákot, nehéz belőle annyi tenni egy rétesbe, amennyi számomra is elég, de itt sikerült. Az arányok ideálisak, a tészta egyértelműen csak egy eszköz a töltelék összetartására, mégis szuper: vékony, de nem száraz és nem is hullik szét. A mák nincs túlédesítve, egészen visszafogott az íze, és kellemes meglepetésként ért, hogy az epres-csokis rétes sem egy gejl cukorbomba. Ez azért már édesebb, de még mindig nem túlságosan, és jó volt látni a tésztából előbukkanó eperdarabokat, amik bizonyították, hogy bőven van gyümölcs a töltelékben. Ezek a rétesek sem mennyiség, sem minőség tekintetében nem maradnak alul egy süteménnyel szemben, így nézve pedig teljesen reális a 350 forintos ár.


A sós változatok kicsit összenyomódtak a táskámban, de ez az ízükön persze nem rontott, mindkettő nagyon finom volt. Az egyikben brokkoli, sajtkrém és bacon volt a töltelék a másikban pedig juhtúró némi kolbásszal és lilahagymával. Legfeljebb annyiba tudok belekötni, hogy a brokkolit talán jobb lett volna kisebbre darabolni, de ezzel együtt is király volt, mostantól számomra a Strudel Hugó rétesei jelentik az etalont és igyekszem minél hamarabb megkóstolni a többi ízt is. 
Nyitva tartás:
H-P: 10:00-19:00
SZ: 10:00-18:00