2018. június 20., szerda

PASTA.

Gondoltam, amíg még frissen élnek bennem a Pasta Bellában szerzett emlékek, beugrok valamelyik népszerű street food tésztabárba, és összehasonlítom a két helyet. A Kálvin térnél lévő PASTA.-t vettem célba, és természetesen nem azt vártam, hogy itt majd ugyanolyan minőségű ételt kapok, mint korábban az étteremben.


Ahogy egy kézműves (egyre kevésbé szeretem ezt a szót, de nem tudok jobbat) hamburgerező is eltér mondjuk a mekitől, úgy ez a két a tészta is teljesen más kategóriába tartozik. A gyors verzióért kb. feleannyit (1200 forintot) fizettem, és két percet sem kellett rá várnom. Egyszerre négyféle összeállítás közül lehet választani, én a ‘Madame’ nevűt kértem, így csirkemell, tejszínes szósz, brokkoli, hagyma, sajt és mandulaszeletek kerültek a tésztámra. Mindezt egy praktikus, könnyen szállítható papírdobozban kaptam meg egy műanyag villával kiegészítve. Ha valakinek csak pár perce van a kaja beszerzésére, akkor a PASTA. tényleg jó választás, meg sem kérdezik, hogy elvitelre lesz-e, mindenképpen dobozolják az ételt. Azt mondjuk nem tudom, hogy ebédidőben mennyire gyors a kiszolgálás, este már egyáltalán nem volt tömeg.


A tészta ízlett, nem volt vele semmi probléma, de, ahogy arra számítottam is, azért közel sem az a szint, mint amit a Pasta Bella képvisel. A sajt itt persze nem parmezán és a többi összetevő sem kiemelkedő minőségű, ezek közül csak az zavart, hogy maga a tészta nagyon semmilyen volt. Abból azért használhatnának kicsivel jobbat, mert a feltétek mellett is érződik, hogy ez valami alap bolti cucc lehet, viszont legalább nem főzték szét. Ezzel az étellel kapcsolatban azt éreztem, hogy ilyent én is lazán össze tudok dobni otthon, de ettől még megértem azokat, akik bevásárlás, főzés, mosogatás helyett a gyorsabb és kényelmesebb megoldást választják. 

Az adag elegendő volt, jóllaktam, és talán az előző bejegyzés negatívnak tűnik, de a minőségben is egész kellemeset csalódtam. Egyedül az árat érzem kicsit soknak, ha ezer forint alatt lenne egy ilyen tészta, akkor valószínűleg én is gyakrabban útba ejteném PASTA.-t, de addig inkább kifizetem a dupláját Pasta Bellában.

Facebook: PASTA.
Cím: Kálvin tér 2.
Nyitva tartás:
H-V: 11:00-22:00