2018. június 12., kedd

Pasta Bella

Valahogy így képzelek el egy király tésztázót! Szerencsére vannak, akik nem csak elképzelték, hanem meg is valósították, így nekem már csak annyi a dolgom, hogy leírjam, milyen finomat ettem a Pasta Bellában.


A Dohány utcai hely nem konkrétan tésztázó, inkább egy kisebb olasz étteremről van szó. Az étlapon szerepel kétféle leves, néhány előétel és desszert is, de a választék túlnyomó részét azért a különböző tészták teszik ki. Árban nagyjából kétezer forint mozognak, és elég sok jónak tűnő összeállítás volt ahhoz, hogy nehéz legyen döntenem. Végül a vargányás kacsaragus pappardellét (2190 Ft) kértem, és körülbelül 10 perc múlva már hozta is a pincér. Aki egyébként nagyon közvetlen, barátságos volt, a külföldi turistákkal valamint a magyar vendégekkel egyaránt remekül szót értett, és sugárzott belőle egyfajta mediterrán hangulat, ami nem hátrány egy olasz vendéglőben.



A tészta tökéletesen al dente állagú volt, önmagában is szuper, ezt az alapot pedig tovább javította a ragu és a bőkezűen adagolt parmezán. Nem mostanában ettem ennyire finom kacsát, a puha, omlós húshoz nagyon illett a gombás szósz. Az adagot ránézésére kicsit kevésnek találtam, aztán mire kiürült a tányérom, azt vettem észre, hogy már egyáltalán nem vagyok éhes, és meglepetésemre ez az állapot egészen sokáig fennállt. Szóval, ha egy jó tésztát szeretnétek enni, és nem ragaszkodtok a street food-hoz, hanem egy beülős hely is belefér az időtökbe illetve költségvetésetekbe, akkor a Pasta Bellát mindenképpen ajánlom, egészen más élmény, mint a papírdobozos, műanyagvillás gyorskajáldák.
Nyitva tartás:
H-v: 11:00-00:00