2018. június 25., hétfő

Zing Burger

Nem igazán értem, miért maradt ki nekem egészen eddig a Zing, hiszen már akkor is nagyon jó volt a hírük, amikor még ritkaságszámba ment, ha valahol normális minőségű marhahúst tettek a hamburgerbe. Az indulásuk óta már öt év eltelt, és közben egyre népszerűbbek lettek, a food truckok mellett már hagyományos gyorséttermeik is vannak. Gondolom, az állandó kínálatukat már sokan kóstoltátok, azokról nem sok újat tudnék mondani, ezért egyből a csak szezonálisan kapható sörburgert próbáltam ki.


Ebbe a 140 grammos húson kívül fűszeres coleslaw, füstös black IPA majonéz, barnasörös magos mustár, bacon illetve cheddar sajt kerül, vagyis a szószoktól lehet várni a különleges ízt. A szendvics külön 1590 forintba kerül, egy adag sült krumplival és fél liter házi limonádéval menüben pedig 2190 forintot fizettem érte. Az italból a gyömbéres-hibiszkuszost választottam, és kifejezetten ízlett. Külön öröm, hogy a palackon fel vannak tüntetve az összetevők, és nem szerepel köztük mesterséges aroma vagy ízfokozó.


Kb. 5 perc múlva elkészült az étel is, először a krumplit kóstoltam meg, és azzal is elégedett voltam. Ugyan valószínűleg mirelit, de az átlagnál sokkal jobb minőségű, nem olajos és a fűszerezése is bejött, szóval ezzel a szinttel bármikor ki tudok egyezni. De a lényeg persze a hamburger, ami külsőre teljesen átlagosan néz ki, viszont beleharapva valami ilyesmi volt az első gondolatom: “basszus, ennek tényleg söríze van!”. Jó döntésnek bizonyult, hogy nem sört kértem inni, mert így nem volt kérdéses, honnan származik ez az íz. Azért nem minden falatban dominált ennyire a “sörösség”, ahova kevesebb mustár vagy majonéz jutott, ott inkább klasszikus hús-bacon-sajt trió került előtérbe, de ezt sem bántam, mert azok is kivétel nélkül ízlettek. Szóval ez nem egy sörízű szendvics, hanem egy jó minőségű, ízletes hamburger, amiben könnyen fel lehet ismerni az ital karakterét is. Nekem ennyi elég volt az elégedettséghez, és igaz, hogy ma már kevésbé számít extrának a Zing, mint 2013-ban, hiszen azóta egy csomó remek hamburgeres nyílt, de azért a sörburger elég különleges ahhoz, hogy a jelenlegi mezőnyben is érdemes legyen megkóstolni. 

Facebook: Zing Burger&Co (itt megtaláljátok az éttermek adatait)
Honlap: www.zingburger.hu