2018. május 31., csütörtök

Hoppácska (#2)

Ezt a bejegyzést akár annyival is rövidre zárhatnám, hogy “nem történt lényegi változás”, hiszen a Hoppácska kürtős kalácsai már első alkalommal is nagyon bejöttek, és most is legalább annyira elégedett voltam.


Szerencsére nem hagyott alább a tulajdonosok kezdeti lendülete, azóta is folyamatosan kísérleteznek, és egyre különlegesebb, izgalmasabb összeállításokat hoznak létre. A fixen kapható kürtős burger (ebből van juicy lucy verzió is) és vega kalács mellett minden héten 3-4 sós és ugyanennyi édes töltelék szerepel az étlapon. A sós változatokból a normál méret is kitesz egy átlagos adag főételt, én például a hátszín steakeset (1490 Ft) kértem és simán jóllaktam vele. A közepesen átsütött, ízletes, puha hús mellett saláta, sajtos-zöldborsos mártás és karamellizált hagyma került a félbevágott, szolidan édeskés tésztába. Nem igazán van mit részletezni, minden nagyon klappolt, egyik hozzávaló sem lógott ki a képből, ez egy jól kitalált, és jól elkészített étel!

Akárcsak múltkor, most is meglepődtem azon, hogy ennyire szuper cuccokat tesznek a kalácsba, látszik, hogy itt nem gagyi alapanyagokat akarnak eladni az érdekes tálalás segítségével. Persze az rövid távon nagyobb haszonnal járna, így viszont a Hoppácska nem csak egyszeri poén, hanem érdemes visszajárni ide, és megkóstolni az újdonságokat. Akár édes (ezek egységesen 990 forintba kerülnek) akár sós ízek terén vágytok valami különlegesre, ezen a helyen meg fogjátok találni.

Facebook: Hoppácska
Cím: Ráday utca 33.
Nyitva tartás:
H: 11:30-20:00
K-V:11:00-20:00