2018. május 26., szombat

BAO BOX (#2)

Na, ezért érdemes újra letesztelni egy-egy olyan helyet, amikről korábban már írtam! A BAO BOX első alkalommal nem igazán győzött meg, hiába árulnak egy különleges, nem sok helyen kapható ételt, minőség tekintetében mégis inkább átlagosnak éreztem, mint kiemelkedőnek. Azóta viszont eltelt két év, és egyértelmű a fejlődés. A legszembetűnőbb változás a tálalást érinti, azért ez a verzió mégiscsak jobban néz ki, mint a korábbi, papírtálcás megoldás:


Az 1500 forintos bao box menübe 2 bao (ezeket most már gőzölve vagy pirítva is lehet kérni), 1 adag (vagyis 3 darab) batyu, egy zöldségpohár, egy szósz illetve üdítő tartozik. A mennyiséggel eddig sem volt bajom, és a gombócok azóta talán még nagyobbak is lettek, szóval nem féltem attól, hogy éhes maradok. Nem tudom, hogy a tészta receptjén is változtattak-e, vagy csak a pirítás tett neki jót, de most határozottan jobban ízlett, mint korábban. A klasszikus sertéshúsos és a teriyaki csirkés töltelékeket választottam, és mindkettő bejött, valamint a barbecues batyukat is csak ajánlani tudom. Szószok közül chiliset kértem, ami kellemesen csípős, jól passzol ehhez a kajához, de érdemes vele óvatosan bánni, ha nem akarjátok, hogy elnyomja az étel ízét.



A zöldségpohár múltkor is tetszett, és azóta is remek ötletnek tartom, a házi teák pedig elég különlegesek ahhoz, hogy érdemes legyen azokat választani a mindenhol kapható üdítők helyett. Szóval sokkal elégedettebben távoztam, mint két éve, ez a menü ebben a formában szerintem egy eléggé jó ajánlat, amit érdemes kipróbálnotok, ha unjátok az átlagos büféket, kifőzdéket. Egy baot vagy egy adag batyut már 350 forintért meg tudtok kóstolni, tehát nem kell sokat kockáztatnotok, ha bizonytalanok vagytok. Sőt, nem is feltétlenül kell kimozdulnotok otthonról, mert időközben már beindult a BAO BOX házhozszállítása is.
   
Nyitva tartás:
H-V: 11:00 - 21:00