2018. február 16., péntek

Cakumpakk Street Bistro

Gondolkodtam valami frappáns bevezetőn, de annyira az élmény hatása alatt vagyok, hogy nincs hozzá türelmem, inkább egyből a lényegre térek: irgalmatlanul király szendvicset ettem a Blahán! Pedig ez pont nem az a környék, ahol sok esély van valami különlegesre és finomra, gyros-osok és gyorséttermek uralják a teret. Azért a közelben már eddig is ott volt üde színfoltként a Rapaz, de a Cakumpakk Street Bistro még tovább emeli a lécet, ráadásul úgy, hogy közben megmarad az elérhető áraknál.


Az étlap nem hosszú, az utcán lévő táblákon megtalálható a teljes választék. Ezt csak gyorsan átfutottam, gondoltam, majd bent jobban megnézem, mit is kérjek. Így nem a legbíztatóbb előjel volt, hogy az egyébként rendkívül kedves kiszolgáló egy egyszerű, nyomtatott, kissé gyűrött A/4-es lapot nyújtott elém. Van kétféle leves, háromféle, faszénen sült hússal készített szendvics, rántott fledermaus (ez a sertés combjának egy bizonyos része - talán egyértelmű, de leírom, mert én korábban nem tudtam), vegyes barbecue tál és desszert.


Legalább gyorsan ment a döntés, a marhaszegyes szendvicset választottam. Ez alapból 1390, menüben pedig 1690 forintba kerül, ebben az esetben üdítő és sült krumpli jár hozzá. Szűk negyed óra alatt el is készült, és már ránézésre is erős volt a gyanúm, hogy elégedett leszek vele. A krumplin egyből látszott, hogy házi, ez pedig mindig jó jel, és az íze sem okozott csalódást. Pont ideális mértékben átsült, kívül ropogós, belül puha - ahogy a nagykönyvben meg van írva! Magában is szuper, de a szilvás-paradicsomos szósszal együtt válik igazán említésre méltóvá.



Viszont ez még csak a köret, a menü főszereplője természetesen a szendvics és ehhez méltó a minősége. Darált hús helyett egy szép darab iszonyú omlós, ízletes marhaszegyet tettek az enyhén pirított zsemlébe, erre jött még némi saláta, és jó sok sült hagyma. Az összetevők felsorolása alapján talán nem tűnik olyan nagy számnak ez a kaja, de az a helyzet, hogy minden tökéletes benne. Több finom szendvicset és hamburgert is ettem az elmúlt időszakban, viszont a Cakumpakk Street Bistro mindegyikre rá tudott tenni egy lapáttal. Komolyan, nem mostanában ízlett valami ennyire, minden falat élmény volt!


Ezért aztán hiába laktam jól, mindenképpen meg akartam kóstolni a desszertet, mert ezek után nagyon kíváncsivá tett, azt vajon, hogy készítik el. A téli fagyit (690 Ft) gondolták újra, az itteni verzió már csak nyomokban emlékeztet a bolti édességre. Fehér,- tej,- és étcsoki mousse keverékét teszik a tölcsérbe, majd ezt egy kis meggyel és kekszmorzsával bolondítják meg. Így egy könnyű, nem túl édes, különleges desszert jön létre, ami szuper lezárás a szendvics után. Szóval ezt a helyet tényleg csak ajánlani tudom, ár-érték arány tekintetében nagyon ütős a kínálatuk. Viszont érdemes lenne az étlapból készíteniük egy igényesebb, laminált verziót, hogy már az első benyomás is pozitív lehessen.
Nyitva tartás:
K-SZ: 11:30-22:00