2018. január 16., kedd

Due Fratelli

A magukat “olasz” kategóriába soroló házhoz szállítós éttermek többségében a választék kimerül a pizzákban és a tésztákban, ezért a Due Frattelli egyből szimpatikussá vált, amikor megláttam, hogy más olasz fogások is szerepelnek az étlapjukon. Plusz bizalomra adott okot, hogy a Taverna Minosz üzemeltetői állnak mögötte, az ő görök kajáikkal pedig elégedett voltam, szóval ismét egy jóféle mediterrán ebédben reménykedtem. 


A honlapon egyórás szállítási időt ígértek, és a futár valóban ennyi idő alatt érkezett meg a rendelésemmel. Első fogásnak egy őszibarackos, tejszínes mandulalevest kértem (Zuppa Fredda di Crema di Pesca - 800 Ft), ami ugyan nem nyújtott túl szép látványt a dobozban, viszont az íze annál jobban bejött. Akár desszertként is megállta volna a helyét, mert édes volt, de nem az eltúlzott, “szájösszeragasztós” módon, hanem kellemes mértékben, a mandulaszeletek pedig egész jól megőrizték a ropogósságukat.  

A főételek közül a tenger gyümölcseis - mozzarellás rizottót (Risotto ai Frutti di Mare - 1690 Ft) választottam, és igazán méretes adagot kaptam belőle. Sajnos minőség tekintetében azonban már nem volt ennyire fényes a helyzet. Oké, igazából nem akarok nagyon panaszkodni, mert az egészet megettem és viszonylag ízlett, de egy olasz rizottót azért nem pont így képzelek el. Ez ebben a formában inkább egy sima paradicsomszószos rizs volt tengeri herkentyűkkel. Kellően fűszeres, laktató, korrekt étel, viszont az olasz gasztronómia fénypontjaitól messze van. Így aztán az árat kissé magasnak érzem, de könnyen lehet, hogy máskor is rendelek majd a Due Fratelli étteremtől, csak akkor rizottó helyett inkább valami mást választok majd.

Cím: Erőd utca 9.
Rendelésfelvétel:
H-V: 10:00-22:00