2017. október 26., csütörtök

Pipo Pincéje

Korábban nem gondoltam volna, hogy svédasztalos éttermekből is van olcsó kategória, de már több olyant is találtam, ahol kétezer forintot sem kérnek a korlátlan ételfogyasztásért. Persze ezeknél a kínálat is egyszerűbb, mint az ismertebb és drágább “all you can eat” helyeken, szóval abban az esetben jelentenek ideális választást, ha a különlegességek kóstolgatása helyett egy igazán kiadós étkezés a cél.


A Pipo Pincéjében például nem kell a bőség zavarától tartani, itt egyszerűen annyit csináltak, hogy a napi menü mennyiségét végtelenítették. Mindig van kétféle leves, két-három főétel, köretek plusz valamilyen édesség és ezekből lehet 1790 forintért egy órán keresztül korlátlanul enni (kétszer ennyiért pedig az időtartam duplázódásán túl az italfogyasztás is korlátlanná válik) . Szóval egyszerre nem túl nagy a választék, viszont naponta cserélődnek a kaják, így akkor sem válnak unalmassá, ha valaki rendszeresen idejár. Az ilyen vendégek pedig gyakorinak tűntek, hiszen a felszolgáló a betérők többségét ismerősként köszöntötte. Talán még kívülállónak is éreztem volna magam, ha nem lett volna velem is olyan kedves és közvetlen, mint a többiekkel.




A kis választék előnye, hogy mindent meg tudtam kóstolni, és nem csak csalódnom nem kellett semmiben, hanem az összes étel kifejezetten ízlett. Ezért az árért nem is lenne reális elvárás a hatalmas kínálat, ennél sokkal fontosabb, hogy ami van, az finom. Igazi magyaros-házias konyha működik a Pipo Pincéjében egyszerű, de jól elkészített kajákkal. Ezt nem úgy értem, hogy korrekt vagy vállalható a színvonal, inkább úgy, hogy tényleg jó! Éppen gulyásleves illetve tojásleves volt, a főételek terén pedig rántott csirkecsíkok, fűszeres csirkecomb illetve krumplis tészta közül lehetett választani. Az utóbbiból már csak egy kicsit akartam megkóstolni, aztán végül annyira bejött, hogy még egyszer szedtem belőle.


Igaz, hogy kissé rendhagyó ez a fajta megvalósítása az “all you can eat” koncepciónak, de nem maradt bennem hiányérzet, hiszen jóllaktam, és finomakat ettem. Ha előfordult már, hogy nem tudtál dönteni valahol az “A” és a “B” menü között, vagy attól féltél, kicsi lesz az adag, akkor a Pipo Pincéje a Neked való hely. Libamájpástétomot és lazactatárt valószínűleg nem itt fogsz enni, viszont a klasszikus fogásokat tuti minőségben kapod meg.

Nyitva tartás:
H-SZ: 12:00-00:00