2016. június 6., hétfő

Hasmacska étterem

Ha pizzát vagy hamburgert akarok rendelni, akkor már megvannak a bevált helyek (más kérdés, hogy egy-egy új teszt kedvéért mégsem mindig ezeket választom), de kevés olyan éttermet ismerek, ami igazán jól elkészített klasszikus, magyaros fogásokat szállítana házhoz. Elkezdtem tehát böngészni  a netpincér listáját és végül a Hasmacska étterem mellett döntöttem. Olaszos paradicsomleves (690 Ft), két szelet borsos tarja sült krumplival, salátával és tartármártással (1550 Ft) valamint két nutellás palacsinta (360 Ft) került a kosaramba, és a rendelés leadása után 50 perccel meg is érkezett a futár.

olaszos paradicsomleves

Ritkán szoktam alaposan megvizsgálni a a blokkot, de most valahogy megakadt a szemem a tetején lévő "Lacipecsenye Kft" feliraton. Főleg azért, mert tőlük már rendeltem, és a Hasmacska ezek szerint nem más, mint az egyik "álnevük" (a telefonszámuk is megegyezik, szóval semmi kétség). Ennyit arról, hogy valami új helyet fogok kipróbálni, még szerencse, hogy most nem ugyanazokat a fogásokat választottam, mint tavaly.

borsos tarja sült krumplival

nutellás palacsinta

Akkor meglehetősen elégedett voltam a minőséggel, és most sem volt okom panaszkodni az ételekre, ez némiképp enyhítette azt, hogy átverve éreztem magam. A leves igazán karakteres, fűszeres-savanykás ízvilágú, ami nekem bejött ugyan, de aki a klasszikusabb, paradicsomosabb változatot kedveli, az inkább ne ezt válassza. A mellé csomagolt pita magában kicsit száraz, de a levesbe mártogatva teljesen rendben van, és a kettő együtt elég laktató párost alkot. A sült krumpli a teljesen tipikus mirelit verzió, különösebb említésre nem érdemes, a sűrű és krémes tartármártás viszont kellemesen feldobja, ennek köszönhetően jobban csúszik a köret. A húsnál eltalálták az arany középutat: nem zsíros, de nem is száraz, pont jól át van sütve, és éppen annyira borsos, hogy jól érezhető legyen a fűszer íze, viszont ne okozzon köhögőrohamot. Érdemes a kétszeletes verziót kérni, mert a plusz tarja csak 290 forinttal dobja meg az árat, és így már biztosra lehet menni jóllakás terén. A palacsinta is ízlett, a vékony tészta bőséges töltelékkel párosult, amiről nem tudtam pontosan megállapítani, hogy valóban nutella-e, de eléggé hasonlított az eredetihez, szóval jóindulatúan elhittem.

Az ebédem tehát teljesen rendben volt, 2600 forintért a három fogással totál teleettem magam, és semmiben nem kellett csalódnom. Az éttermet most is ugyanúgy ajánlom, ahogy legutóbb tettem, az viszont zavar, hogy most valami új célpontot szerettem volna letesztelni, ehelyett csak a Lacipecsenye választékát sikerült továbbkóstolnom.

Facebook: Hasmacska
Honlap: www.hasmacska.hu
Cím: Gubacsi út 6.
Nyitva tartás:
H-V: 10:00-20:50