2016. március 17., csütörtök

Cikória Életmódbár

Szerencsére nincs semmilyen ételérzékenységem, így nem mondhatom, hogy hatalmas hiányt töltött be számomra a nemrég megnyílt Cikória Életmódbár a „mentes” (főleg glutént, laktózt, tejet nem tartalmazó) ételeivel, de a napi menüik egészen üde színfoltot jelentenek a munkahelyemhez közel eső lehetőségek között, így nem vártam sokáig a hely kipróbálásával.

Cikória Életmódbár

Cikória Életmódbár

Az étkezde dizájnja egyszerű, modern, amiben a fehér és narancssárga színek dominálnak. Ez persze ízlés kérdése, de nekem eléggé tetszett, egyszerre találtam letisztultnak és játékosnak a helyiséget. Az aktuális menü joghurtos tormakrémlevest és főtt magyar tarka marhahúst tartalmazott, amihez mentás meggypüré és krumpli volt a köret. A két fogás külön-külön 550 illetve 890 forintba került, együtt pedig 1290-be, amit egyáltalán nem éreztem vészesnek ezért az összeállításért. Alig ültem le, már meg is érkezett a leves, ami kiemelkedő ugyan nem volt, de krémesség, íz és mennyiség tekintetében is korrektül teljesített, és a joghurt valamint a torma kifejezetten passzoltak egymáshoz.

Magyar tarka főtt húsa mentás meggypürével + joghurtos tormakrémleves

A főételben a marhahús ugyan nem volt túl nagy adag (ennyi pénzért nem is nagyon számítottam többre), viszont a puhasága és íze meggyőzött. A meggymártás és a krumpli a teljesen átlagos szintet képviselték, hozták az árukért cserébe elvárható minőséget. Egyedül az okozott némi csalódást, hogy a mártásban nem igazán éreztem a mentát, pedig úgy érdekesebbé vált volna a fogás.

Bounty-szelet

A menüvel kellemesen jóllaktam, de azért még maradt hely desszertnek, így megkóstoltam a cukormentes Bounty-szeletet. 650 forintba került, ami nem olcsó móka, hiszen ezzel kapásból másfélszeresére emeltem az ebédem árát, de még így sem volt rossz üzlet, mert ez a süti kifejezetten szuper! Nem is tudom, hogy a masszívan kókuszos, könnyű hab vagy az alatta és felette lévő csokis-kávés ízű réteg vett le jobban a lábamról, de az biztos, hogy a kettő együtt nagyon bejött, és egyáltalán nem hiányzott belőle a cukor. Az azért nem mondom, hogy ennyiért minden nap enni fogok belőle egy szeletet, de a menüt elég jó ajánlatnak tartom, és nagy valószínűséggel nem ez volt az utolsó itt eltöltött ebédszünetem. A meleg ételek mellett egyébként szendvicseket, péksüteményeket,illetve salátákat is árulnak, szóval akkor is érdemes lehet benéznetek ide, ha éppen kevésbé vagytok éhesek.

Cím: Villányi út 4.
Nyitva tartás:
H - P: 7:00-18:00
SZ: 8:00 - 14:00