2015. október 16., péntek

TWINZ Sandwichbar

Szerencsére manapság már, ha valaki szendvicset akar enni, akkor nem muszáj az előrecsomagolt, többnapos, bolti termékeket választania, hiszen egyre több helyen lehet elérhető áron hozzájutni a normális minőségű alapanyagokból,frissen elkészített verzióhoz. Ebbe a kategóriába tartozik a TWINZ Sandwichbar is, aminek egy ideje már szemeztem a Facebook-oldalával mire sikerült sort kerítenem a személyes látogatásra.

TWINZ Sandwichbar - utcafront

Mivel nem sokkal zárás előtt érkeztem meg a Bródy Sándor utcai helyre, tartottam tőle, hogy csak a választék töredéke áll majd rendelkezésemre, de gyorsan megnyugtattak, hogy bármelyik szendvicset el tudják készíteni. Elég izgalmas összeállításokat lehet itt kapni, így nem volt könnyű döntenem, de végül a Szegcs fantázianevűt (670 Ft) választottam és hozzá egy capuccinot (350 Ft). Amíg elkészült a vacsorám (aminek minden fázisát jól láthattam) körülnéztem az aprócska, de barátságos és fiatalos helyen. Semmi extra, túlgondolt design, leülni is csak két asztalnál plusz egy pultnál lehet, mégis kellemes hangulata van a Twinz-nek. Nem tudom megmagyarázni, hogy pontosan miért vagy mitől, de egészen laza, könnyed a légkör odabenn.

TWINZ Sandwichbar - Szegcs

A Szegsz szendvics a falon lévő tábla szerint egy erdei sonkával, olívabogyó karikákkal, tabasco-val és camamberttel megpakolt bagel, az enyémbe ezeken kívül még sajtkrém is került. Ez utóbbi meglepetésként ért, de egyáltalán nem bántam, mert kifejezetten bejött. A többi összetevőre sem tudok rosszat mondani, külön kóstolva és az együttest ízt figyelembe véve sem okoztak csalódást, egyedül a tabasco volt elég halvány, pedig egy kis csípős íz talán még jobbá tette volna az összképet. Méretét tekintve is rendben van a szendvics, tartalmas, laktató kaja, ami számomra simán elég volt vacsorára. Ebédre mondjuk valószínűleg egy levessel és desszerttel együtt kérném (ezeket szintén lehet kapni a TWINZ-ben), de a reggelis sorozatba is simán beillene, szóval lehet, hogy egyszer majd itt indítom a napomat. A capuccino egyébként nem kiemelkedő, de azért finom, kellően erős, és az árát megéri.

FacebookTWINZ Sandwichbar
Cím: Bródy Sándor utca 36.
Nyitva tartás:
H-P: 7:30-18:30