2015. október 9., péntek

Cserpes Tejivó

Folytattam a reggelizős lehetőségek felkutatását, és ezúttal egy olyan helyen indítottam a napomat, amivel kapcsolatban elég pozitívak voltak az előítéleteim. A Cserpes tejivóban ugyanis nem most fordultam meg először, a salátáikat és joghurtjaikat már jól ismerem, és sosem kellett csalódnom bennük, ezért úgy döntöttem, kipróbálok itt egy reggelit is.

Cserpes Tejivó - a reggelim

A hely hangulata mindig is tetszett, a franchise-okra jellemző ötletes koncepció és egységes design, szerethető, otthonos berendezéssel társul. Ritkán jön össze ez a kettős, épp ezért különösen jó hír, amikor mégis. Hiszen a jelenlegi négy közül bármelyik tejivóba lépjek be, tudom, hogy a megszokott minőséggel és kellemes hangulattal fogok találkozni. A reggeli választékot főleg péksütemények, hideg,- illetve melegszendvicsek képviselik, én a kávém (330 Ft) mellé egy kakaós csigát (200 Ft) és egy mangalicakolbászos szendvicset (490) kértem. Utóbbiban a kolbászon kívül sajt, saláta és sajtkrém kapott helyet, mindegyik összetevő friss, ízletes volt, és passzoltak is egymáshoz. Nem egy különleges, extra fogás, de finom, laktató, és igazából ez a lényeg, ebben a sorozatban ilyen kajákat keresek. Reggelire magában is elég lett volna, de a csiga túl jól nézett ki ahhoz, hogy eltegyem későbbre. Szerencsére nem csak külsőre volt rendben: a puha, omlós tészta és a krémes kakaó együttese még úgy is eléggé bejött, hogy én jobban szeretem, amikor a péksütemény kevésbé édes, és a kakaó íze dominánsabb. 

Cserpes Tejivó - kakaós csiga

A kávé is hozta az árához képest elvárható szintet. Az egyetlen apró bajom az volt vele, hogy kissé hígnak éreztem, de ez talán nem általános probléma, csak az enyém sikerült ilyenre. Egyébként ízesítés nélkül, feketén is jól esett, és a kívánt hatást is elérte, szóval soha rosszabbat. A Cserpes tejivó tehát most sem okozott csalódást, bátran ajánlom mindenkinek, aki egy egy kellemes reggelire vagy könnyed ebére vágyik. 

Facebook: Cserpes Tejivó
Nyitva tartás:
H-P: 7:30-22:00
SZ: 9:00-20:00 (kivéve Allee: 22:00)
V: 9:00-18:00 (kivéve Mom Sportközpont: 20:00)


Ha tudsz olyan helyet, a XI. kerületben (vagy akár Budapest bármely részén), ahova feltétlenül érdemes beugranom egy reggelire, akkor jelezd, és máris felveszem a célpontjaim listájára! Köszi!