2019. december 10., kedd

Kolbász Box

Amikor meglátok valahol egy új helyet, ami felkelti az érdeklődésemet, akkor általában egyből rákeresek neten. Nos, a Kolbász Box honlapján gyorsan belefutottam egy elég bátor kijelentésbe: “megalkottuk a legízletesebb magyar sült kolbászt”. A kolbász pont egy olyan étel, amiből az emberek többsége azt tartja a legjobbnak, amit vagy ő vagy egy nagyon közeli ismerőse fűszerezett és töltött, szóval nem hiszem, hogy ebben a kategóriában létezik igazi etalon. Ezért érdekes lenne az idézett mondatot próbára tenni, eredetileg ez is volt a tervem, de aztán találtam még érdekesebb ételeket a menüben.


Hiszen a szimpla kolbász mellett, különböző kaják kolbásszal felturbózott változatát is lehet itt kapni, és ezek közül a hamburgerre voltam leginkább kíváncsi. Az aszalt szilvásat (1450 Ft) választottam, amiben a kolbászhúsból készített pogácsán kívül még cheddar sajt, mustár és egy házi készítésű aszalt szilvás, hagymás szósz került. 



Frissen készítették el, de így is csak pár percet kellet rá várni. Nem volt túl nagy adag, érdemes menüben kérni, mert akkor plusz hatszáz forintért üdítő illetve sült krumpli is jár mellé, ami megnöveli a jóllakás esélyét. A látvány nem győzött meg első ránézésre, és a buci tetejét leemelve is bizonytalan maradtam. Már kezdtem azt hinni, hogy ezzel mellényúltam, aztán az első falat szétzúzta minden előítéletemet: baromi finom volt! A nagyon omlós, fűszeres kolbászhús és a krémes, édeskés szilvás szósz zseniális párost alkottak, amennyire furán hangzik ennek a két összetevőnek a vegyítése, annyira szuperül működik a gyakorlatban! Innentől már csak azt bántam, hogy túl hamar elfogyott a burger, legközelebb inkább a dupla húsos változatot fogom választani. Ha szeretnétek enni egy érdekes ízvilágú hamburgert, és nem ragaszkodtok ahhoz, hogy marhahús legyen benne, akkor irány a Kolbász Box, ezt tényleg érdemes kipróbálni!
Nyitva tartás:
H-V: 8:00-23:00