2019. november 26., kedd

Pipipont

Szegény Pipipont halmozottan hátrányos helyzetből indult nálam: nem volt túl bizalomgerjesztő a név, nem találtam különösebben vonzónak a lehetőséget, hogy rántott húsos szendvicset egyek egy körúti büfében, az pedig már talán csak ezekből eredt, hogy a bejárat sem igazán tetszett. Viszont amikor neten lecsekkoltam az étlapot, akkor több szimpatikus ételt is találtam, és vendégek értékelései is nagyrészt pozitívak voltak, szóval adtam egy esélyt a helynek - nem bántam meg!


Belépés után gyorsan megváltozott az előzetes véleményem, az emeleten lévő vendégtér például kifejezetten kellemes meglepetést okozott. A választék nagy részét a sokféle csirkés és marhás szendvics teszi ki, de kérhetünk húst magában (rántva vagy panír nélkül, vaslapon sütve) és vannak saláták is, szóval az is talál magának ételt, aki valami diétásabbat keres.



Én most maradtam a szendvicsekre voltam kíváncsi, hiszen azok jelentik a hely elsődleges profilját. Az olaszos csirkéset választottam cheddar sajttal és mediterrán szósszal, teljes kiőrlésű vekniben. 1290 forintba került, és eléggé gusztán nézett ki, a mérete alapján pedig szinte biztos voltam benne, hogy jól fogok vele lakni. A ropogós külsejű, puha veknibe 2 szelet csirkemellfilét tettek, amik külön-külön elég vékonyak voltak, de így pont minden falatba jutott belőlük, és az ízüket sem nyomta el a többi összetevő. A hús mellett aszalt paradicsom, uborka, sajt, hagyma és olivabogyó volt még a szendvicsben, mindegyikből korrekt minőség. 


Ahogy az egész szendvicset is a “korrekt” szóval tudom legjobban jellemezni. Gyorsan elkészül, finom, laktató, az pedig szerintem amúgy sem célja a Pipipontnak, hogy gasztronómiai különlegességeket alkossanak. Nincs is rá szükség, ez a minőség ezzel az árazással (már ezer forint alatt is sokféle szendvics van, amik egy átlagos éhséget jó eséllyel megszüntetnek) teljesen jó párosítás. Pozitívan csalódtam, ezért valószínűleg hamarosan meg fogok itt kóstolni egy marhahúsos szendvicset is.
Nyitva tartás:
H-P: 11:00-22:00
SZ: 11:00-21:00