2019. szeptember 24., kedd

Zabáljcsak + Bank3 @ Street Food Fesztivál

Szerettem volna enni egy jó hamburgert a hétvégén (persze valami új helyen, hogy a blogon is érdemes legyen írni róla), és úgy gondoltam, a Street Food Fesztiválon nagyon nem lőhetek mellé, ott biztosan találok majd szimpatikusat. Így is lett, elég erős volt a választék, nehezen tudtam eldönteni, melyik ígéretes food truck-ot próbáljam ki. Végül a klasszikus hamburgertől elcsábultam a pulled pork szendvicsek felé, és a Zabáljcsak-ot választottam.



Jókat hallottam róluk, tetszett a kínálatuk, és azt is biztató jelnek találtam, hogy a pulton ott állt a Magyar Barbecue Szövetség etikai kódexe. Ezel szerint komolyan gondolják a sütögetést.



Az “Onion” nevű szendvicset választottam (2000 Ft - egyébként nagyjából hasonló áron voltak a főételek a fesztivál többi kocsijánál is), és sajnos pont a névadó hagymalekvár volt az, amit legkevésbé éreztem benne, de még ezzel együtt is nagyon ízlett. A hús mellett házi barbecue szószt, vörös cheddar sajtot és fokhagymás tejfölt tettek a ciabattába, aminek megpirították ugyan a belsejét, de azért elég gyorsan elázott, viszont ezt ebben az esetben egyáltalán nem bántam. Egyrészt, mert még így is meg lehetett fogni, nem hullott szét, másrészt pedig, egy ilyen szendvicsnek, ennyire szaftosnak kell lennie. Ezzel a kajával egyszerűen nem lehet finomkodni, főleg akkor nem, ha azt egy Zabáljcsak nevű food truck árulja. Ez tényleg egy zabálnivaló pulled pork szendvics volt, ami minőség és mennyiség tekintetében is igazán meggyőzött.



Azért, ha már ott jártam, nem jöttem haza édesség nélkül és átsétáltam a Bank3 mobil verziójához, a Palacsintruck-hoz. Amikor az éttermükben jártam, úgysem kóstoltam az édes óriáspalacsintájukat (a sós viszont nagyon ízlett), szóval most kértem egy twix-eset, ami 1200 forintba került és elég durva adag desszert volt. A szokásosnál kicsit vastagabb tésztába Twix csokit és nutellát tettek, utóbbiból a palacsinta külsejére is bőven került, majd az egészet meglocsolták karamellás öntettel, hátha a csokiban nem lenne elég. A végeredményt cukorbetegeknek nem igazán ajánlom, édesség-mániásoknak viszont annál inkább, nem fognak benne csalódni. Pont jó folytatás volt a szendvics után, mert ez sem egy óvatoskodó, gourmet cucc, hanem egy masszív, laktató desszert.