2018. július 23., hétfő

Wonder Juice

A Wonder Juice nem új vállalkozás, már jóideje működnek, de sokáig csak rendelés útján lehetett hozzájutni az általuk készített gyümölcs,- illetve zöldséglevekhez és az ételeikhez. Nagyjából egy éve viszont nyitottak az Astoriánál egy egészséges gyorséttermet (ez a szókapcsolat egyre kevésbé számít furcsának), ahova be lehet ugrani a dzsúzokért, vagy akár reggelizni, ebédelni is.


Ételek terén nem túl nagy a választék, de azért biztosan találtam volna valamit a zabkásák, saláták, desszertek között, ha éhesen érkezem. Talán máskor ezeket is alaposabban megnézem, ezúttal viszont kifejezetten az italok miatt jöttem, ezért azokra fókuszáltam. A 450 ml-es kiszerelés 990 forintba kerül, ami nem olcsó, de aki szokott ilyesmiket inni, azt biztosan nem lepi meg ez az ár, hiszen átlagosnak számít ebben a kategóriában. Minden dzsúznak van egy fantázianeve, ezen kívül csak az összetevők listája szerepel a palackokon. A tápanyagtartalom feltüntetését kicsit hiányolom, a hasonló, egészséges ételekre alapozó helyeken gyakran ki szokták írni legalább a kalóriaértéket.

Két italt vettem, ezek közül elsőként a ‘Take me to the beach’-et kóstoltam meg, és nagyon tetszett benne, hogy minden összetevőt ki lehetett érezni belőle. Az uborka és a zöldalma klasszul megadták az alapot, amit még frissítőbbé tett a menta és a lime íze, valamint a gyömbér enyhe csípőssége. Ez egy igazán finom üdítő, amiből nem hiányzik sem a cukor, sem bármilyen ízfokozó, mert így is szuper! 


Mivel a JUICY levei közül inkább az jött be, amiben a zöldségek domináltak, ezért most is olyanokat akartam kóstolni, de éppen nem volt több ilyen a választékban, szóval kipróbáltam egy gyümölcsösebb összeállítást is. A ‘Think Pink!’ lett a kiválasztott, amiben a lime-gyömbér páros mellé alma és piros grapefruit került. Szerencsére ez sem túl édes, így simán alkalmas szomjoltásra. Objektíven nézve ez is egy kifejezetten jó ital, könnyen el tudom képzelni, hogy a többségnek ez ízlik jobban, nekem viszont még mindig inkább a zöldséglevek tetszenek, ezért számomra a másik volt a nyerő. Ha kedvelitek az egészséges üdítőket, akkor kóstolgassatok bátran, (nem hiszem, hogy nagyon mellé tudnátok nyúlni) és írjátok meg, melyik lett a kedvencetek!
Nyitva tartás:
H-SZ: 8:00-17:00