2018. július 16., hétfő

Papitos

Amikor a Pörizőnél jártam, láttam, hogy a szomszédjában nyitott egy új mexikói büfé, és most sort kerítettem annak a kipróbálására is. Előtte interneten lecsekkoltam a helyet, és feltűnt, hogy az étlap meglehetősen egyszerű, mindössze burritót és tacot lehet kapni állandó jelleggel. Ez persze nem baj, nem kell sokféle étel, ha ami van, az jó, és így a kóstolás is egyszerűbbé válik.


Tacoból három darabot ajánlanak egy kiadós étkezéshez, és éppen háromféle hús (csirke, sertés, marha) közül lehet választani, szóval úgy terveztem, mindegyiket letesztelem. Viszont éppen csak sertés volt terítéken, ezért abból kértem kettőt különböző szószokkal. Egy adag 500 forintba került (a csirkés ugyanennyi, a marhás 600 lett volna), és ennyi pénzért ugyan lehet kapni laktatóbb street food-ot is, de annyira ízlett, hogy még így is megérte. Finom volt a hús, a koriander illetve a lime pedig nagyon feldobták az összképet, ezúttal nem volt olyan érzésem, hogy túlságosan az európai ízléshez van igazítva az étel. A szószok is szuperek, a chipotle füstössége nagyon bejött, és a sima csípős (az étlapon “hot” néven szerepel, elvileg ez hármas erősségű a tízből) is nyugodtan beállalható, nem nyomja el a többi összetevő ízét. 


Ha nagyon éhesek vagytok, akkor nem pont ez a taco a legoptimálisabb választás, mert kétlem, hogy hárommal igazán jól lehet lakni, 4-5 darab árából pedig már elég sok helyen lehet kiadósat enni, de, ha mondjuk két főétkezés között (vagy akár hajnalban) egy kisebb adag ízletes mexikói kaját szeretnétek, akkor bátran ajánlom a Papitost.
Nyitva tartás:
H-K: 11:00-22:00
SZ-CS: 11:00-04:00
P-SZ: 11:00-06:00
V: 11:00-22:00