2018. május 16., szerda

Salad Box (#2)

Ahogy Facebookon már említettem most pár bejegyzés erejéig korábban már bemutatott helyeket keresek fel ismét, és megnézem, történt-e valami változás, vagy csak megkóstolok egy új fogást az étlapról. A Salad Box esetében csak részben van szó visszatérésről, hiszen tavaly az Eiffel téri étteremben voltam, azóta viszont új egységgel bővült a hálózat, már a Fővám téren is megtalálhatóak, most oda látogattam el.



A választék itt is teljesen ugyanaz, és a helyiség kialakítása is egészen hasonló, azzal a különbséggel, hogy az új helyen egyelőre nincs terasz. Bent viszont az ismerős pult fogadott, és ugyanolyan zöld kanapén ehettem meg a frissen elkészített salátámat, tehát egységes arculata van a franchise-nak. Ezúttal a Boston nevű összeállítást választottam (saláta, sárgarépa, zöldhagyma, karfiol, zöldbab, tojás és alapjáraton bacon van benne, de én ehelyett csirkemellet kértem), és legalább annyira elégedett voltam, mint előző alkalommal. Tudom, hogy 1590 forint soknak tűnhet egy salátáért, de, ha arról az oldalról nézzük, hogy ennyiért lehet kapni egy bőséges, laktató adag finom és egészséges kaját, amire nem kell sokat várni, és szükség esetén könnyen magunkkal tudjuk vinni, akkor máris jobban hangzik.


Szóval a Salad Boxot változatlanul ajánlom, és nem csak a saláták kedvelőinek vagy diétázóknak, hanem igazából bárkinek, aki nem utálja az összes zöldséget. Ha csak két-három fajtát szerettek, már nyert ügyetek van, hiszen teljesen szabadon válogathatjátok össze, mi kerüljön a dobozotokba.

Facebook: Salad Box - Magyarország
Honlap: www.saladbox.hu (itt megtaláljátok a többi üzlet címét és nyitva tartását is)

Salad Box - Fővám tér
Cím: Fővám tér 2-3.
Nyitva tartás:
H-V: 10:00-21:00