2017. november 21., kedd

Hummus Point

Egy finom kaját még jobbá tud tenni, ha ki sem kell mozdulni érte, mert az ajtóig hozza a futár. Persze így elmarad az éttermi hangulat, de néha az időhiány és/vagy a lustaság miatt belefér ennyi kompromisszum. Szerencsére Budapesten ilyenkor is rengeteg étel közül lehet választani, a Hummus Pointtól például nem túl meglepő módon különféle hummusz tálakat és szendvicseket rendelhetünk. 


Húsos verzió egyáltalán nincs az étlapon, viszont a szokásos feltétek mellett sült sajtok is szerepelnek a kínálatban, és minden tálat kérhetünk pitával vagy laffával. Először egy falafeles hummusz tálat rendeltem (1390 Ft + 500 Ft a szállítás, amit 2500 Ft felett elengednek) és az első benyomásaim nem voltak túl pozitívak, mert történt valami kavarodás, ami miatt 2,5 órát kellett várnom a kajára. Enyhítő körülmény, hogy telefonon tájékoztattak és elnézést kértek, de ez akkor is elég extrém idő. A hummusz viszont nem útközben hűlt ki, hanem alapból hidegen szállítják. Ezzel nincs is baj, bár kényelmesebb lenne, ha olyan dobozban küldenék, amiben egyből meg lehet melegíteni.

A kezdeti bökkenők után a kaja minősége már nem adott okot további panaszra. A hummusz krémes, finom volt, és a laffa is kifejezetten ízlett. Falafelből jobban szeretem a ropogósabb verziót, de azért ez a puhább állag is bejött. A mennyiség a szokásos, azaz nem tűnik éppen soknak, viszont kifejezetten laktató, szóval egy ilyen tál bőven megfelelő adagnak bizonyult.


Mivel az étellel elégedett voltam, nem sokkal később adtam a Hummus Pointnak még egy esélyt, hogy kiderítsem, milyen az átlagos szállítási idejük. Ezúttal csicseriborsós tálat rendeltem teljes kiőrlésű laffával illetve extra padlizsánnal (1500 Ft) és igazán gyorsan, fél óra alatt megérkezett. Ez a verzió még jobban ízlett, mint az előző, szóval nem bántam meg, hogy a rossz kezdés nem vette el a kedvemet az étteremtől. Könnyen lehet, hogy ezentúl is őket fogom választani, ha valami egészséges és finom kaját akarok rendelni, a sajt-hummusz párosításra pedig különösen kíváncsi vagyok.

Facebook: Hummus Point
Honlap: www.hummuspoint.hu
Rendelésfelvétel:
H-P: 10:00-21:00
SZ: 11:00-21:00
V: 11:00-20:00