2016. november 21., hétfő

Burrita Bar

Általában az a bajom a mexikói gyorséttermekkel, hogy, ha tényleg jól akarok lakni, akkor az egy ilyen helyen nem olcsó mulatság. Ehhez képest a Burrita Bar-ban összesen 2100 forintot fizettem, ettem-ittam, és jó időre száműztem az éhséget. Szerencsére nem csak a mennyiség volt dicséretes, hanem az ízek tekintetében sincs okom panaszra.


A választékot itt is a szokásos mexikói fogások alkotják, kérhetünk quasedillát, tacót, fajitát és természetesen burritót. Utóbbi esetében kétféle méret (20 vagy 30 cm) és háromféle húsos (csirke, disznó, marha), valamint egy vega töltelék közül választhatunk, sőt még “fitness” verzió is van, ami teljes kiőrlésű tortilla lapot és barna rizst takar. Mivel ezt az opciót a legtöbb helyről hiányolni szoktam, egyből ezt kóstoltam meg nagy méretben, csirkével (1690 Ft). Az ételt vendég előtt készítik el, az összetevőket szabadon lehet variálni, és a kiszolgálók segítenek eligazodni a hatféle, különböző erősségű és ízvilágú salsa között. Ha inni is szeretnétek, akkor érdemes a menüt választani, mert úgy plusz 410 forintért kaptok egy üdítőt, tetemes mennyiségű nachost valamint egy szószt. Mindez együtt így néz ki:



A burrito még mindig nem a legfotogénebb kaja, hiszen az első harapás előtt gyakorlatilag semmi lényeges nem látszik belőle, később pedig éppen a harapások miatt olyan a látvány, amilyen, de az azért talán látszik a képen, hogy a tortilla rendesen meg van töltve, és szaftosság tekintetében sem kell szégyenkeznie. Az általam választott verzió kissé már távol áll a hagyományos mexikóitól, de a fűszerezésnek és a salsának köszönhetően teljesen jól hozta a megszokott ízvilágot. A közepes erősséget választottam, ami csak igen enyhén csípett, de az asztalokra kitett szószok segítségével sikerült kellően tüzessé varázsolnom a kaját.Mire az egész burritót és az utolsó szem nachost is eltüntettem, abszolút jóllaktam, és a tartalmas összetevőknek köszönhetően ez a hatás nem múlt el egyhamar. Szóval a Burrita Bar ár-érték arány tekintetében nálam jelesre vizsgázott, ha szeretitek a mexikói kaját, mindenképpen érdemes kipróbálnotok!
Nyitva tartás:
H-V: 11:30-22:00