2016. szeptember 21., szerda

Aragvi Grúz Étterem

Előre is bocsi, ha ez a bejegyzés nem lesz túl összeszedett, de egyszer már megírtam az egészet, aztán véletlenül sikerült kitörölnöm - biztonsági mentés meg ugye minek… Valószínűleg személyesen is meg fogom látogatni az Aragvi Éttermet, és akkor lesz majd a helyről egy részletesebb leírás, viszont addig is szeretnék beszámolni a rendeléssel kapcsolatos tapasztalataimról.


A NetPincér listáját böngészve az Aragvi egyből felkeltette az érdeklődésemet, hiszen a grúz konyhához még nem volt szerencsém, és sok szimpatikus fogás volt az étlapjukon. A kiszállításhoz minimum 3500 forint értékben kell vásárolni, de legalább nem számolnak fel extra díjat, és ez az összeg egy átlagos előétel-főétel párossal összehozható. Én a fűszeres dióval töltött padlizsánt (1200 Ft) és a gránátalmaszószos pisztrángot (2400 Ft) választottam sotiszpurival (250 Ft), ami egy grúz kenyérféle. A honlapon 60 perces szállítási időt ígértek, a futár pedig tényleg ennyi idő alatt ért ide az ebédemmel, amihez valami miatt még egy különleges ízű tárkonyos limonádét is kaptam.


Mindkét fogás nagyon ízlett, a padlizsánba töltött diós krém volt a kedvencem, de az önmagában nem túl izgalmas ízű (viszont eszméletlenül puha, omlós húsú) pisztrángot is szépen feldobta a kellően édes és egzotikus szósz. Kicsit féltem, hogy az adag kevés lesz, de mire minden elfogyott teljesen jóllaktam, abszolút nem maradt bennem hiányérzet. A rendeléssel kapcsolatos egyedüli negatívumot a kissé szikkadt sotiszpuri jelentette: lehet, hogy a szállítást sínylette meg, vagy egyszerűen ilyennek kell lennie, de nekem így nem annyira jött be. Majd a személyes látogatás során kipróbálom, hogy mennyiben más az állaga, ha helyben fogyasztom. 

Viszont az összképet tekintve ez egy szuper ebéd volt, igazi éttermi minőséget kaptam házhoz szállítva, még a tálalásra is is jobban odafigyelték, mint egy átlagos rendelésnél szoktak. Mindezt figyelembe véve az áraik is teljesen korrektnek mondhatóak, szóval szerintem érdemes kipróbálni az Aragvit, ha valami újdonságra vágytok, de nincs kedvetek kimozdulni otthonról.
Nyitva tartás:
K-V: 12:00-00:00