2015. június 2., kedd

Bocskai Cukrászda - remek fagyi olcsón!

Már bőven beindult a fagyiszezon, túl vagyunk a magyar kézműves fagylalt napján is, amikor sok helyen féláron lehetett hozzájutni a hideg édességhez. Azonban most sem feltétlenül kell 200 forintot, vagy akár még többet kiadni egy gombóc finomságért: a Kosztolányi Dezső térnél lévő Bocskai Cukrászdában mindössze 128Ft-ba kerül a fagyi! Persze egy ilyen alacsony ár láttán mindjárt felmerül a kérdés, hogy „na jó, de mekkora egy gombóc?” meg, hogy „és nem rossz?”. Nos, 5 dekás gombócokat adnak, tehát a mennyiségre nem lehet panasz, és a minőséggel kapcsolatban is szinte csak pozitívan tudok nyilatkozni. Azért szinte, mert a Baileys-es fagyijuk nem igazán jött be, az összes többi viszont kifejezetten ízlett. Személyes kedvenceim a túró illetve a tripla csoki, de tényleg mindegyik finom, és eddig még senki nem csalódott, akinek ajánlottam a helyet. Többen is máshova jártak fagyizni korábban, aztán elvittem őket a Kosztolányira és rájöttek, hogy itt olcsóbban is megkaphatják a szuper minőséget – ezért aztán úgy gondoltam, ez a tipp megér egy bejegyzést.

A pontos nyitva tartás után kutatva néztem meg a cukrászda honlapját, és meglepődve vettem észre, hogy nem ez az egyetlen üzletük, hanem a 4. illetve a 6. kerületben is megtalálhatóak. Az előbbi helyen 118, az utóbbin pedig 135 forintért adnak egy gombóc fagyit, azaz a belvárosban is nagyon jó árakkal dolgoznak. De még erre is rá tudnak tenni egy lapáttal: péntekenként Bocskai napokat tartanak, ilyenkor a fagyi 98 a sütemények pedig 198 forintba kerülnek. Ez az akció egyelőre csak a Kosztolányin lévő üzletben él, de az érdeklődésemre azt a választ kaptam, hogy tervezik bevezetni a másik két helyen is. A teljes képhez hozzátartozik, hogy a süteményeik szerintem inkább csak átlagosak, mint jók, de a fagyijuk tényleg szuper, ennyi pénzért pedig egyenesen világbajnok ajánlat! Egy „mellékhatásra” azért számítsatok: erősen szkeptikusak lesztek a 220-250 körüli árakkal dolgozó fagyizókkal kapcsolatban, mert kicsi a valószínűsége, hogy annyival többet tudnak nyújtani a Bocskai Cukrászda termékénél, mint amennyivel drágábbak nála.

Honlaphttp://bocskaicukraszda.hu/
Cím:
XI. ker.: Bocskai út 31.,
VI. ker.: Andrássy út 33. (Nagymező utca 16.),
IV. ker.: Garam utca 4.

Nyitva tartás
H-V: 9:30-20:00